Hvordan ser din fremtid ud?
Hvad har du af planer for det nye år?
I mange år havde jeg en krystalklar plan for det kommende år - og 2022 er (selvfølgelig) ingen undtagelse
Jeg ved fx allerede nu, at online MarkedsføringsFokus bliver min no. 1 vare på Memora-hylderne
Jeg glæder mig allerede nu til at byde endnu flere selvstændige kvinder velkomne på de månedlige arbejdsdage, hvor du (sammen med mig) kan komme FREMAD med din markedsføring
Jeg ved også, at mit alter ego, Mette Holm, kommer til at udgive mindst 5 bøger - YIKES! (de fleste er heldigvis skrevet allerede og mangler kun lidt justeringer mv.)
Jeg ved, at jeg kommer på mindst 2 workaways
Og jeg ved, at jeg kommer til at skrue ned for bloggen og op for nyhedsbrevene - fordi det bare giver bedre mening for min forretning og mig selv*
At være skarp på, hvad der skal ske i det nye år...
Sådan sagde en kunde forleden til mig, da hun ville booke et sparringsmøde. Vi har tidligere lavet en masse godt sammen, og det hjælper selvfølgelig. Men for hende stod og faldt valget i sidste ende med mine nyhedsbreve
Denne gang var jeg kvik nok til at bore lidt i, hvad det præcis var, hun var vild med - og svaret faldt prompte:
"Du siger tingene, som de er - og så er det bare altid sjovt at læse med," begyndte hun og fortsatte, "Jeg er også vild med dine gif'er - men allermest er der fordi jeg kan se, at din stil matcher min egen."
Hvilket sådan set gør hende til min ultimative kunde(type)
Fordi hun - helt uden at vide det - er præcis det menneske, jeg skriver mine nyhedsbreve til
Og fordi det er sådan cirka 100 gange lettere for alle parter at få en god oplevelse ud af et samarbejde,...
'Wuuuut?' tænker du nu ...
Kig i dine gemmer, du har garanteret noget, du engang syntes, var vigtigt at få ud:
En halv e-bog, fra dengang ALLE sagde, at du skulle have dig sådan en, fordi det var "den fedeste feebie ever"
En artikel, du glemte at bruge i din egen markedsføring (ja, artiklen må godt være fra en anden, så længe DU deler din holdning)
Et meme, du faldt over for 100 år siden, gemte og glemte at bruge (det er pis' godt at underholde af og til - du kan godt)
En gif, du altid har drømt om at bruge
Et link til din lead-magnet (freebie ...), som du burde lægge i din autosignatur, men hele tiden udskyder at gøre
En gammel lead-magnet, som stadig holder
De skøre bloopers (klip, hvor du vrøvler under optagelse af video), du har liggende, fordi du selv griner af dem
Gamle logo-versioner, der er faldet for aldersgrænsen (men...