#106 Nyt år - er du klar?

via GIPHY

Er du sådan en som mig, så har du sjældent brugt tid på nytårsforsætter. Mest af alt fordi du godt ved, at det alligevel ikke rigtig hænger fast.

Men, HVIS NU du skulle lave et nytårsforsæt for din virksomhed, hvad skulle det så være?

Måske få lidt fut under din markedsføring?

Retning på?

Fokus?

Jeg gætter bare 😏

5 nytårsforsætter til dig

Rigtig mange virksomheder kan se tilbage på et år, hvor det hele gik ad helvede til. Ja undskyld mit franske, men helt ærligt, det har da været noget af et år, hva'?

Derfor har jeg her samlet fem nytårsforsætter til dig, så 2021 bliver DIT år:

#1 Gentænk noget eksisterende

Har du et lækkert fysisk produkt eller en ydelse, fx en workshop med fysisk deltagelse, liggende på hylden at samle støv?

Støv det af og gentænk det i en virtuel, online-version, som kan tiltrække nye kunder og styrke relationen til dine nuværende kunder.

Er du i gavegiverhumør fra 1. januar af, kan du jo tilbyde dine tidligere workshopdeltagere en reduceret pris på online-kurset, eller give dem adgang før alle andre.

Det er op til dig 😎

#2 Lav en lækker døråbner

Lav en døråbner, der gør det nemt for nye kunder at købe ind på dig og det, du kan.

Du kan læse mere om døråbnere her 👈

En ting lover jeg dig, småt er godt, især hvis småt gør, at dine nye kunder lynhurtigt kan se, at du kan hjælpe dem.

For så køber de rætti' gerne ind hos dig igen - uanset prisen.

#3 Spif din hjemmeside op

Noget af det, der er lettest at glemme i din markedsføring er din hjemmeside 🙈

Men du kan let rette op på forglemmelsen:

✅ Opdater billeder og giv dem meta-tags (navne)

✅ Opdater teksten på forsiden eller andre sider

✅ Læg en ny artikel eller et nyt blogindlæg op

✅ Tjek om der er nogle sider, du ikke længere har behov for og slet eller skjul dem

✅ Lav en opt-in (pop-up-boks) til dit nyhedsbrev

✅ Læg en video ind på din om-side

✅ Opdater salgssiden til din mest (eller mindst) solgte ydelse

Du kan med fordel fordele opdateringer på hjemmesiden ud over det kommende år.

Så får du mere opmærksomhed fra Googles små robotter, der kravler rundt og tjekker, hvad der sker online. Og du drukner ikke i opdateringsopgaver 👍

#4 Erstat salg med køb

Får du myrekryb, når snakken falder på salg?

Så prøv det her trick:

Tænk på ,at du skal hjælpe dine kunder til at købe 🤑

Hvordan gør du det lettest muligt for dem at tænke: 'Det skal jeg da ha!'

Hvad har de brug for at vide for at sige: "Ja tak!" og svinge dankortet i din forretning?

Når det handler om køb i stedet for salg, bliver livet lidt lettere.

Følelsen af at presse potentielle kunder til et salg forsvinder, når du gør dem i stand til selv at vælge at købe.

#5 Giv det tid

Vil du sparke 2021 ind med en lancering af noget spritnyt?

Så lov dig selv, at du giver dine modtagere tid til at forstå og reagere.

Lanceringer lyder altid 100 gange lettere, end de reelt er. Tit og ofte fordi dem, der fortæller om lanceringer har gjort det lææænge ... mens du er helt ny i det game.

Så lov dig selv, at det er ok, hvis første lancering ikke giver det resultat, du drømmer om.

Med lidt snilde kan du lancere fire gange i løbet af 2021. 

Du kan lære noget af hver enkelt lancering - og har du lagt en plan, du kan genbruge, skal det nok gå som en leg.

Vil du banke din lancering på plads i en ruf, kan du som noget helt særligt lige nu købe Lanceringsplanen 💪

Det er en limited edition, og du skal være kvik på klik-fingeren for at få fingrene i en done-for-you lanceringsplan, du sådan set bare skal proppe indhold ind i*

 

Nu er der vist kun tilbage at sige tak fordi du læser med 🧡

Vi ses i 2021

via GIPHY

 

 

*Selv det får du hjælp til, så der er faktisk ikke andet at gøre end købe en plan, der gør din lancering i 2021 til en leg 🤩

Close

50%

Du skal blot udfylde nedenstående felter

Du kan til enhver tid afmelde dig.