#111 Markedsføringseksperimentariet er åbent

via GIPHY

"Jeg vil bare gerne nå det hele."

Sådan sagde en god bekendt forleden, da vi talte om, hvad der pressede sig mest på hos hende.

Mit svar var - og er - ganske enkelt:

"Du skal ikke stræbe efter at nå alt. Du skal stræbe efter at nå det RIGTIGE."

Vi endte med at aftale, at hun gik hjem og lavede den her øvelse 👇

Din nye yndingsøvelse, når markedsføringen driller

Find fire farver post its frem.

Udvælg et fokus for hver farve.

Fx. "Orange er mit onlinekursus" eller "Grøn er mine nyhedsbreve"

Sæt et ur på 5 minutter, vælg en farve og skriv ideer ned.

1 ide pr post it 📝

Gentag øvelsen for hver farve 🟠🟡🟣🟢

Sæt alle post its op på en væg og tjek, om ikke nogle af dine ideer matcher hinanden - fx:

'tip fra onlinekursus til opslag på Facebook' kan matches med 'tip til nyhedsbrev' (og samtidig kan du så promovere dit onlinekursus to steder)

Nu sætter du dine 'par' ind under en dato i kalenderen.

Den dag laver du lige præcis DET opslag og nyhedsbrev - og intet andet.

BUM - du har en plan og du kan eksekvere på den.

For den kræver kun, at du laver indhold til det, du har skrevet på din post it.

Men det er bare en af mange måder at overkomme din overvældelse over alt det, du gerne vil nå 🤫

Er du klar til at eksperimentere?

Det kan føles som et kæmpe fysikeksperiment, første gang du beslutter dig for at lægge en plan for din markedsføring.

Især, hvis du gerne vil nå det hele og ikke aner, hvor du skal begynde eller slutte.

Heldigvis har du mig til at hjælpe dig med at lægge en markedsføringsplan, der:

  1. virker for DIG
  2. virker igen og igen
  3. kan tilpasses din virksomhed og din virkelighed

MEN, du skal ikke vente alt for længe med at beslutte dig, for

🤫 om en uge lukker tilmeldingen

OG du får virkelig meget i den her allersidste omgang af onlinekurset POWERPlanlægning:

🌟 17 instruktionsvideoer

🌟 en bunke sjove og udfordrende opgaver

🌟 et teknisk værksted til dig, der bakser med teknikken bag planlægning

🌟 5 hacks, der gør indholdsproduktionen til en leg

🌟 1 klappet og klar lanceringsplan til dit næste produkt

Du får også en helt særlig splinterny bonus-video

🎁 Sådan gør du, når din plan fejler

(for guderne skal vide, at vi var planlægningsudfordrede sidste år ... og så er det sjovest at vide, hvordan du kommer godt videre!)

 

Psst ... du skal klikke her, hvis du vil  vide mere om onlinekurset POWERPlanlægning og hvordan du planlægger dig til sprænghamrende lækker markedsføring

Gør det inden d. 15/2 for det er allersidste chance for at blive POWERPlanlægger 🗓

du kan sige sådan her:

Er du ny i gamet, kan du sige sådan her:

Mangler du altid tid til din markedsføring, kan du sige sådan her:

 

Close

50%

Du skal blot udfylde nedenstående felter

Du kan til enhver tid afmelde dig.