#124 Tålmodighed er en (markedsførings)dyd

via GIPHY

Urgh ... tålmodighed er det, jeg altid scorer allerlavest på, når en eller anden stakkel formaster sig til at smide en personlighedstest i hovedet på mig (gæt selv, hvad jeg scorer højt på ...) 🤯
 
Derfor forstår jeg til fulde, hvis netop dette blogindlæg er et af de helt svære i din verden - jeg øver mig nemlig stadig selv på at skrue op for tålmodigheden 🤷‍♀️
 
Men der er en ting, der er værre end utålmodighed - og det er når du ender med at droppe noget, der var en millimeter fra at lykkes.
 
På plussiden opdager du det ikke.
 
På minussiden ender det med at give dig umanerligt mange grå hår i hovedbunden, fordi det, du gerne vil, aldrig rigtig bliver til virkelighed.

Derfor skal du give tålmodighed et skud:

🤓 dine modtagere har brug for TID til at forstå, hvad du vil dem
🤓 du har brug for data til at forstå, hvad der sker
🤓 dit indhold skal marinere og fintunes
🤓 du skal vise dine modtagere, at du er konsekvent
🤓 du finder ind til kernen af dine budskaber og din virksomhed
🤓 dine modtagere har travlt med 100 andre ting
 
Fælles for alle argumenterne er, at 2 timer overhovedet ikke er nok.
 
Men det er 6 måneder og det er så lang tid, jeg forslår, at du sætter af til dit næste markedsføringsprojekt. For indtil du ved nok om, hvad der virker og ikke virker, må du love mig ikke at smide håndklædet i ringen. 

Hvad gør du så for at holde fast i tålmodigheden?

  • Planlægger dit indhold langt ud i fremtiden
  • Holder fast i din plan - også selv om resultaterne ikke viser sig lige med det vuns
  • Giver dig selv lov til at udskyde deadlines for fx salg af nyt i biksen
  • Går i gang med markedsføringen INDEN din nye vare er klar
  • Bliver medlem af Inderkredsen, hvor du får sparring på dit indhold, så du ved mere om, hvad du selv kan gøre

Du kan også vælge at gå direkte til næste niveau og booke en personlig peptalk, der pumper dig fuld af ny energi og hæver dit tålmodighedsbarometer tilsvarende.

Uanset hvad du vælger, så skal du vide en ting: Jeg hepper på dig!

 

Close

50%

Du skal blot udfylde nedenstående felter

Du kan til enhver tid afmelde dig.