#126 Tre typer indhold du altid kan bruge

via GIPHY

Hvad skal du fortælle?

Her er 3 steder at begynde, hvis indhold til din markedsføring altid driller dig:

#1 Små hverdagshistorier

"Forleden i Netto overhørte jeg to pensionister diskutere XX hen over de frosne ærter ..."
 
Den slags historier er episke, fordi de er lette at relatere til 🤗
 
Kunsten for dig er at bygge en bette bro fra historien og over til netop den vare (dækker services, ydelser og produkter, mv.), du vil sælge.

#2 Tips og tricks

Her taler vi 'mindste lillebitte skridt' indhold, som fører din modtager frem = giver følelsen af, at du er den rette til at hjælpe med den store forvandling.
 
Fx er det her tip et 'mindste skridt'-tip til dig fra mig 😉

#3 Behind-the-scenes

Hånden på hjertet det nemmeste stykke indhold ever 🤓
 
Tag et billede af dit skrivebord, din klinik, dit sommerhus, dit hvad-som-helst og læg det op med ordene:
 
Sneak peek til mit nye [indsæt din vare her]
 
Det fede ved det her tip er, at du kan lave nye H-E-L-E tiden og bruge alt fra, at du er i gang med noget nyt til du 'bare' slapper af, tager en fridag, viser dit hemmelige yndlingssted, yndlingscafe (fortsæt selv listen)
 
Behind-the-scenes er i den lette genre og modtagerne eeelsker det lette - så brug du bare det, når tingene driller lidt 🤩
Close

50%

Du skal blot udfylde nedenstående felter

Du kan til enhver tid afmelde dig.