#15 Planlægning er spild af tid

… hvis du ikke følger planen.

Lad os male et billede:

Du drømmer om, at dine kunder henvender sig helt af sig selv.

Men de aner ikke, du eksisterer! For du har ikke brugt tid på at fortælle dem, du eksisterer.

’Det er fordi jeg ikke er god til at sælge,’ tænker du.

”Det er, fordi du ikke prioriterer din markedsføring,” siger vi.

via GIPHY

Alle kan lægge en plan

Det kan du også. Du har sikkert endda prøvet det før. Men planen virkede ikke.

’Verden er så foranderlig, at det ikke kan betale sig at planlægge en masse,’ tænker du.

Og: ’Jeg kan godt li’ at være spontan.’

Fedt! Det kan vi også.

Men spontanitet har en iboende risiko for avs-i-mavsen!

I hvert fald når spontaniteten kobles med et par hårde sandheder:

Du kalder dig selv spontan, fordi du ikke ved, hvordan du skal gennemføre dine planer.

Og du bruger verdens foranderlighed som en undskyldning for manglende fokus i din markedsføring.

Skru planen rigtigt sammen og GENNEMFØR

Der kan være stor forskel på en flot plan og en plan, der kan gennemføres.

Den flotte plan kan være storslået, glitrende og nærmest mind-blowing. Men passer den ikke til din travle hverdag, dur den bare ikke!

Den plan, du har brug for, skal være til at håndtere og gennemføre - og forankret i din hverdag.

Stil ind på Memora Consultings Facebookside nu på onsdag (d. 3/4) kl. 15.15. Her får du en genvej til planlægning, som ALLE kan bruge - også dig. Mette giver dig svar på tiltale og et puf i den rigtige retning. Vi ses😅

Close

50%

Du skal blot udfylde nedenstående felter

Du kan til enhver tid afmelde dig.