#34 Har du været til morgenoplæg?

Du ved, sådan et hvor du først fik et nyhedsbrev eller blev ramt af noget sponsoreret indhold på Facebook eller Instagram eller Linkedin.

Det lød bare pissespændende. Fx Sådan bruger du data til at skaffe kunder.

Ja okay, data er lidt brækrefleksfremprovokerende for nogle af os, men hey, vi ved alle, at data (især BIG data …) er vejen frem. Det siger alle de andre i hvert fald.

Nå, men nu leger vi lige, at du tilmeldte dig oplægget, ikk’?

Der var jo croissanter og kaffe

Så om ikke andet fik du en form for bagt smør og koffein til morgenmad - gratis. Det er da okay.

Ham, der holdt oplægget, var godt nok en kende monoton i sin talestrøm, men det han sagde var faktisk ret godt.

Du tog noter! Mange noter! På bagsiden af deltagerlisten, for du havde ikke lige fået en blok med - og du kom vist til at stjæle den kuglepen, din sidekammerat lånte dig, du ved, hende den flinke fra … hvad var det nu for en bank?

Croissanterne var lune - det var så lækkert! Og kaffen overraskende god. Der var også frugt og små stykker chokolade.

Jo, det var en fin morgen. Også selv om det kostede godt 50 kr. i parkering.

Du blev i hvert fald inspireret - nu skulle det være!

Tre måneder senere

Nu leger vi lige, at det i virkeligheden er tre måneder siden, du var til oplæg og blev inspireret. (Frit efter min niece, der nok nærmere ville sige: Nu leger vi, at du er en sko … Ja, hun er 5 år, så man bærer over!)

Okay, det er tre måneder senere.

Du finder et krøllet stykke papir i bunden af din taske.

Noterne fra det der skidegode oplæg med de lækre croissanter.

Noterne om alt det, du burde sætte i søen af nye tiltag. Tjekke statistikker og analysere brugerengagement. Lave et nyhedsbrevsflow og en fantastisk freebie (som for resten ikke må hedde freebie mere, for man betaler jo for den med sin mailadresse). Læse op på Facebook-algoritmen og annoncere til de rigtige.

Stadigvæk fede noter.

Du får det bare ikke gjort

 

via GIPHY

Hvis det kan trøste dig, så er du ikke alene. Langt fra. Det her sker for os alle - mig selv inklusive.

For du tog jo ikke direkte tilbage til din computer og gik i krig, vel?

Og du kunne ikke lige spørge en eller anden, om du var på rette spor, vel?

Men hvad nu, hvis

... du deltog i et oplæg, hvor du rent faktisk kan gå i krig med det samme? Og spørge, om det du er i tvivl om, mens du husker det?

Når du tilmelder dig træningssessionen Sådan får du styr på din markedsføring, uden at spilde din dyrebare tid, får du:

  • En grundig gennemgang af de 3 vigtigste elementer i din markedsføring.
  • Hele 3 fleksible markedsføringsplaner, som du kan bruge for at holde fokus på din markedsføring - uanset hvor travlt du har i biksen.
  • Et kærligt skub så du kommer helt i mål med dine markedsføringsdrømme.

Med andre ord: Hvis du …

  1. Mangler overblik og evnen til at gennemføre en god plan - og derfor griber i øst og vest, hver gang du skal i gang med din markedsføring - forvirrer du dine kunder eller …
  2. Drømmer om mere struktur i din markedsføring, så du kan nå mere på kortere tid …

Skal du simpelthen nappe en plads i den her uundværlige træningssession

Jeg glæder mig tosset meget til vi ses!

 

Skyndte du dig at trille herned i bunden (din bølle)? Her er den ultrakorte version:

Okay - på under en time lærer du, hvad det kræver at lægge en realistisk plan, du kan håndtere og få tid nok i hverdagen til at nå din markedsføring, uden konstant dårlig samvittighed, uden at hyre en masse (dyre) eksterne konsulenter og uden at ramme ”Hvad pokker gør jeg nu”-muren.

Du kommer godt videre med din markedsføring - på en organiseret måde, der giver dine kunder, læsere, følgere, modtagere et STORT smil på læben. Hver gang de hører fra dig.

Sidste chance - nap din plads til træningssessionen med det samme 

Glæder mig til at se dig live!

 

PS: Der er Facebook-live onsdag d. 14. august, men tidspunktet er rykket. Hvis du vil være med live skal du dukke op på Memora Consultings Facebook-side allerede kl. 12.15.

Ja, det er noget rod, men nogle gange kommer verden i vejen for selv de bedst lagte planer 🤷🏻‍♀️ (eller i det her tilfælde en podcastworkshop hos DR - ja, man er vel stadig videbegærlig - så håber jeg bare, de har gode croissanter!)

Close

50%

Du skal blot udfylde nedenstående felter

Du kan til enhver tid afmelde dig.