#89 Den perfekte markedsføringsplan for dig

via GIPHY

"Hvis bare du gør sådan her, så får du succes!"

Hver gang jeg hører den sætning, får jeg det sådan her: 🤮

Jeg hader generiske løsninger af et godt hjerte.

Så overskriften på dette blogindlæg er mildest talt ualmindelig for mig.

MEN ... der findes faktisk en perfekt markedsføringsplan for dig.

Hemmeligheden?

Den perfekte plan findes ...

Indeni dig 🤫

Nu skal du ikke føle dig snydt.

Forklaring følger:

Kun du kender din virksomhed godt nok til at vide, hvad der er vigtigst for dig at sælge (hvilket markedsføring jo ultimativt handler om*).

Hvor du kan gøre den største forskel i dine kunders hverdag og verden.

Hvor du kan hjælpe flest muligt uden at slide dig selv op.

Og netop fordi det er DIN viden om din virksomhed, dine varer (ydelser, produkter, services ...) og dine kunder, der er afgørende for din succes, er det også HER, du skal begynde din markedsføringsplan.

Din perfekte markedsføringsplan

Tager udgangspunkt i din viden om din verden og dine kunder.

Så langt så godt.

Den tager OGSÅ udgangspunkt i din hverdag.

Det er her, det bliver lidt tricky.

Men bare rolig, det er der råd for.

Lige nu kan du nemlig melde dig til en masterclass (for 0 kr. no less), hvor du lærer, hvordan du får din travle hverdag og dine drømme om fed markedsføring til at spille sammen.

Du får adgang til din masterclass ved at klikke lige her 👈

Lav en markedsføringsplan der holder

Du har brug for 3 ting:

  1. En specifik vare at sælge** (det er dit udgangspunkt)
  2. Overblik over, hvor meget tid du reelt har til din markedsføring
  3. En kalender

Nr. 1 og 3 giver sig selv.

Hjælp til nr. 2 finder du lige her - og ja, det tager en uge at gennemføre den her specifikke dagbog, men det, du finder ud af, vil få dig til at føle sådan her: 🤯

Når du har tjek på de tre ting, kan du lægge en plan der passer til DIN hverdag.

Og ser du, DET er lige præcis den perfekte markedsføringsplan til DIG 🤓

Et tip at slutte af på:

Vær hamrende ligeglad med, hvad andre i din branche gør. Gør det, der passer ind i din hverdag og din virkelighed.

Hemmeligheden bag en god plan er, at den matcher virkeligheden.

Hvis du har 2 timer hver uge at bruge på markedsføring, så er det sådan det er. Vælg benhårdt den bedste platform og din stærkeste vare og markedsfør på den baggrund.

Har du en hel dag at gøre godt med hver uge? Så kan du med sindsro enten lave indhold til flere uger ELLER lægge indhold på flere platforme.

Har du brug for lidt ekstra hjælp til at skabe den perfekte markedsføringsplan til din virksomhed?

Du kan lige præcis nå det endnu:

Nap din masterclass her og kom på sporet af den perfekte markedsføringsplan til din virksomhed 🤓 Tilmelding lukker d. 1/9-2020 kl. 23.59

 

*Hvis du er uenig, er denne blog nok ikke noget for dig. Det er helt ok, du finder helt sikkert et andet sted, der er det perfekte match til dig 👍

** Det kan også være at du vil have flere på dit nyhedsbrev, flere i din Facebook-gruppe eller noget helt tredje, men det skal være specifikt for at du lykkes med din plan.

Close

50%

Du skal blot udfylde nedenstående felter

Du kan til enhver tid afmelde dig.