#9 Kært barn har (virkelig) mange navne

Forestil dig, at du står og taler om noget, som du virkelig brænder for.

Den du taler med ser mere og mere forvirret ud - nærmest skræmt. Lidt ligesom en hare, der pludselig får øje på en ræv og godt ved, at løbet er kørt, for den er for smælderfed til at løbe fra ræven. DAMN!

Hvorfor hører de ikke ordentligt efter? tænker du.

Sådan havde vi det forleden … og ikke for første gang.

Hvad tænker du, når jeg siger storytelling?

Vi har for nylig været i gang med noget - for os - spritnyt. Vi har ringet rundt til vores målgruppe - persona, avatar, whatever! Vi har i hvert fald ringet rundt.

Og spurgt, hvad de tænker, når vi siger storytelling.

De sagde en masse godt. Bare ikke det, vi havde forventet.

Og URGH, så fandt vi ud af, at storytelling måske (stadig) er lidt for teknisk?? Eller i hvert fald fluffy.

 

via GIPHY

Det fik så os til at tænke:

Hvad kalder du det egentlig?

Det du gør for at gøre opmærksom på, at du og din virksomhed eksisterer?

Det du gør, når du vil fortælle om din ydelse eller opbygge en ny relation online?

Det du gør, når du vil begynde at lægge kimen til de næste måneders/års arbejde?

Det vil vi virkelig gerne vide!

PS: I onsdagens Facebook-live sætter vi tingene på spidsen og spørger DIG, hvad du kalder det dersens noget, du gør, når du gerne vil nå ud til dine kunder. Og NIX, vi nægter at sige, hvad det er - endnu. Men det er måske noget med m? eller s? Kig med nu på onsdag d. 20/2 kl. 15.15

 

 

Close

50%

Du skal blot udfylde nedenstående felter

Du kan til enhver tid afmelde dig.