#90 Markedsføring INGEN vil have!

via GIPHY

Fluffy markedsføring er sprængfarligt

Fluffy markedsføring stikker i alle retninger, uden at forklare modtageren, hvad det skal bruges til.

Og markedsføring skal kunne bruges.

Det skal skabe værdi hos modtageren - og værdi for afsenderen (lidt fy-fy at sige, men sandt er det).

Nu er du måske ved at være godt træt af snakken om værdi, men den er faktisk vigtig - og heldigvis er værdi for modtageren andet (og mere) end flere penge på bundlinjen.

Den største grund til, at INGEN gider have fluffy markedsføring indenfor døren, er:

Det forvirrer modtageren

Den person, du allerhelst vil være på rigtig god fod med, bliver snotforvirret, hvis din markedsføring er noget rod.

For da slet ikke at tale om, hvordan du selv har det i  maven, hvis din markedsføring roder.

Det er 100 gange værre end at have rod i klædeskabet - GYS 😱

Rod i din markedsføring skaber utryghed og det vil vi allerhelst i hele verden undgå.

For utrygge modtagere bliver aldrig trygge kunder.

Sorry to say, men sådan er det.

Sådan genkender du fluffy markedsføring

Du vil for meget på en gang = du har mange budskaber i ET stykke indhold.

Du ved ikke rigtig selv, hvad du egentlig vil = du forvirrer dig selv og dine modtagere.

Du tør ikke helt sælge med markedsføring = ingen ved hvad du vil - eller hvad du kan hjælpe dem med.

Du har prøvet lidt af det hele og intet virker = dine modtagere kan ikke nå at få øje på dig, før du er væk igen.

Du har svært ved skabe godt indhold = du griber ting i farten og intet hænger sammen.

Du prøver at gøre som andre i din branche = du bliver en del af den grå masse og ingen husker dig.

Når du endelig sender indhold ud RÅBER du for at blive set = modtagerne bliver trætte af dig.

Bare rolig, vi har alle været der.

Men sjovt er det nu ikke at se sin markedsføring med modtagerens briller på ... Heldigvis kan du ændre på situationen:

Undgå markedsføring ingen vil have

Det handler om at du skal tage din markedsføring og dermed din virksomhed seriøst.

NU!

Det handler også om at være modig og træffe beslutninger. Fx om hvilke varer, du skal beholde og hvilke skal ud.

Det handler især om at holde fokus på den helt lange bane. Så du ikke falder i fluffy-fælden igen.

I virkeligheden handler det om røv i bukserne 👖 og is i maven 🍦

Og det begynder med et enkelt (og meget svært) spørgsmål:

Hvad vil du opnå med DIN markedsføring?

Se, det spørgsmål kan kun du svare på.

 

Men planlægningen kan du få hjælp til:

En vej til din ultimative markedsføringsplan finder du i onlinekurset POWERPlanlægning.

Her får du en trin for trin vejledning til at skabe den perfekte markedsføringsplan for din virksomhed.

Du napser DIN plads på POWERPlanlægning lige her.

OBS: Salget af pladser lukker søndag d. 13/9-2020 kl. 20.00, men til den tid har du for længst sikret dig din plads 😎

 

 Hvis du lige vil vide lidt mere om POWERPlanlægning, så tjek siden her ud - her finder du testimonials og andet godt. Og du finder ud af, om det er nu, du skal have styr på din markedsføring en gang for alle 😎

Close

50%

Du skal blot udfylde nedenstående felter

Du kan til enhver tid afmelde dig.