Kundecases - lad kunderne føre ordet

"Hvem laver din hjemmeside?" spørger du din gode kammerat.
"Robert. Du kan lige få hans oplysninger," svarer han.

Vupti, så har du fået kontakt til en, der virkelig ved, hvad han laver. For din kammerat sagde jo god for ham, og det giver Robert den troværdighed, intet andet kan.

Når en af dine kunder - eller endnu bedre flere af dine kunder - siger god for dig, ved andre, at du er til at stole på.

Kundecases øger troværdigheden

Nu kan du jo ikke bede alle dine kunder om altid at henvise til dig ... eller kan du? Faktisk overrasker det mange af vores kunder, hvor mange af deres kunder, som gladeligt siger ja til at deltage i en kundecase for dem. De bliver endnu mere overraskede, når de læser, hvad kunden fortæller os. Vi kan stille de spørgsmål, som bliver akavede, hvis du selv stiller dem til dine kunder. Og vi må gerne grave i deres vage svar.

"Hvis man skal have en samarbejdspartner, som forstår at sætte sig ind i virksomhedens værdier og ind i vores kommunikationsform, så er det Memora Consulting."

- Markings

Kom i gang med kundecases

Du kan vælge mellem to slags kundecases:

Ansigt-til-ansigt

kr. 3.995

Ekskl. moms pr. stk

Den, hvor jeg tager ud til din kunde, snakker med dem, ser det, du har leveret - eller hører om det - og giver mig selv og din kunde tid til at sige en masse godt.

Giv mig et kald

Telefonisk

Kr. 1.795

Ekskl. moms pr. stk.

Eller den, hvor jeg griber knoglen og ringer til din kunde. Jeg stiller 5 skarpe spørgsmål og forstyrrer din kunde mindst muligt.

Giv mig et kald

Kundecases påvirker også dig

Inden du trykker på panikknappen, så overvej lige det her:

Hvem vil du helst købe af - dem, der har kunder til at fortælle om deres oplevelser lige der på hjemmesiden, i nyhedsbrevet eller på de sociale medier. Eller dem, der ikke har?

Du kan tage fat i mig og få sat gang i indhentningen af nogle kundcases, der helt 100 øger din online-troværdighed.

"Vi oplever, at kundens svar er langt mere beskrivende, fordi de forklarer deres oplevelse til én, der ikke kender det konkrete projekt. Og på den måde bliver det en rigtig god anbefaling til potentielle kunder, som endnu ikke kender os på nærmeste hold."

- Procore

Ligesom mine kunder, anbefaler jeg, at du får andre til at spørge for dig. Vil du gerne selv prøve kræfter med kundecases, har du her et par gode spørgsmål at gå i gang med:

1. Hvilken værdi har vores samarbejde givet dig?

2. Hvordan ser du vores fremtidige samarbejde?

Husk at give kunderne god tid til at svare, så får du nemlig mest muligt ud af din indsats

Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.