SÆT MIG PÅ VENTELISTEN

FÅ TOTALT STYR PÅ DIN MARKEDSFØRING EN GANG FOR ALLE

på blot 30 dage

og opbyg en superstærk forbindelse med dine drømmekunder

(Uden at tabe håret af frustration, miste tid til dine kunder og mareridtsagtige 'hvad pokker gør jeg nu'-oplevelser)

"Jeg er i den grad blevet meget mere velovervejet, fordi hvis jeg vælger at gøre noget, så bliver det gjort i en skala, som kan blive ført ud i livet. I dag gør jeg meget mindre, men det jeg gør er meget mere velovervejet. I det her kursus, bliver jeg introduceret til flere forskellige måder og skalaer at planlægge. Jeg har kunne vælge, hvilken plan der passer bedst til mig og min hverdag."

Marieke Bülow
Ejer af Hjertemod.nu

Hvis du sidder alene med, eller er den eneste i virksomheden, der arbejder med markedsføring, drømmer du sikkert om altid at have overblikket over dine opgaver og dermed mere tid til det, du brænder for, derfor ved du allerede, at du har brug for en skarp plan.

Lad mig sige det, som det er. Du har fået tudet ørerne fulde om, hvor vigtigt det er, at du har en langsigtet plan for din markedsføring, så du aldrig løber tør for godt indhold til din målgruppe. Du har også hørt, at hvis du ellers har styr på din markedsføring, kan du styrke dine kunders loyalitet, så de helt af sig selv bliver gode ambassadører for dig ude i den virkelige verden.

Men ved du også at …

Selv med en solid bundlinje og glade kunder (din heldige kartoffel), kan den helt rigtige markedsføring hjælpe dig med at:

  • Opbygge troværdighed

    Dine nuværende kunder ved præcis, hvad du står for, men gør dine kommende kunder nu også det? Når du har totalt styr på din markedsføring, vil du altid fremstå som en autoritet på dit område, og det opbygger den oplevede troværdighed hos dine modtagere.
  • Skabe tryghed

    En af de stærkeste følelser du kan underbygge med god markedsføring er dine kommende kunders følelse af tryghed, hver gang de hører fra dig. Det klarer du allerbedst med indhold, der er strømlinet og altid tilpasset din målgruppe - og som kommer dryppende i et konsekvent tempo - for er der noget, vi kan lide, er det konsekvens.
  • Styrke din ’huskbarhed’

    Stærk og konsekvent markedsføring skaber stærke billeder i din målgruppes bevidsthed - og det er noget den menneskelige hjerne elsker. Når du har styr på din markedsføring, kan du konstant skabe skarpe billeder, som din målgruppe husker dig for - også kendt som branding. Er du brændt fast i dine potentielle kunders hjerner, husker de dig, når de har brug for dig - og anbefaler dig til andre.
  • Tiltrække kunder

    For de fleste af os er det ca. 1000 gange sjovere at sælge til nogle, der kommer af sig selv, end at sidde med svedige håndflader og ringe koldt ud til fremmede mennesker. Med den rette markedsføring er dem, der henvender sig til dig, klar til at handle, og de har valgt DIG. Den følelse er ganske uforglemmelig og gør dit arbejde med dine kunder endnu lettere, end det er i dag.

Vil du høre en hemmelighed?

Det er de færreste, der rent faktisk ved præcis, hvordan de når frem til en markedsføring, der fungerer.

Det er der en god grund til - for mens du nok skal finde noget at bruge i din markedsføring, er det supersvært at holde fokus og motivationen.

De få, der lykkes med det, har sandsynligvis øvet sig i lang tid og er snublet virkelig mange gange på vejen.

MEN hvis du er klar til at gøre op med de gamle myter og klar til at prøve noget nyt, har du allerede taget første skridt på vejen. Et skridt der bringer dig meget tættere på det forjættede markedsføringsland, hvor alt er let, og du aldrig mister overblikket igen.

Nøglen til succes er en plan, der passer prik-præcis til din virksomhed. Og hvis du giver mig lov, overdrager jeg glad og gerne nøglen til dig!

Modul 1

Sådan finder du tiden

Det allerflest mennesker mangler i hverdagen er tid. Derfor skal du først finde den tid, du står og mangler for at få udarbejdet dit indhold og udført din markedsføring. Samtidig er noget af det, der spænder ben for de fleste, at deres målsætninger er alt for højtragende. Vi begynder fra en ende af med at sætte nogle realistiske målsætninger OG finde den tid, du står og mangler - for den er derude, du skal bare lige få øje på den (igen).

HØJDEPUNKTER

  • Gennemfør en uge i selskab med Djævlens Dagbog, så du ved præcis, hvor din tid gemmer sig - og hvor meget du har at rutte med.
  • Sæt realistiske målsætninger med et superenkelt værktøj, der hjælper dig med at holde fokus på at opnå dine mål.
  • Bliv klogere på, hvilke metoder du kan benytte for at synliggøre din plan og holde fokus hele vejen fra din første ide til dine endelige handlinger.
Modul 2

Sådan lægger du den rigtige plan

Nu hvor du ved, hvor meget tid du har, og hvilke målsætninger du arbejder på at nå, er det på tide at vælge en plan, der passer til DIN forretning. Det er den, der skal hjælpe dig med at holde fokus og bevare overblikket, uanset hvilke udfordringer du møder på din vej.

HØJDEPUNKTER

  • Find ud af, hvilke planer du har at vælge imellem, og hvad fordelene og ulemperne er ved hver enkelt. Skide være med, hvad alle de andre siger og gør - du skal vælge den plan, der virker for dig.
  • Lær hvordan du kan skalere din plan, når først du har valgt en - og hvordan du kommer i gang med at bruge planen, skridt for skridt.
  • Sæt dine opgaver i system og find ud af, hvordan du enkelt og smart genbruger dit bedste indhold.
Modul 3

Sådan kommer du i mål

Nu har du både fundet tid i kalenderen og lagt en plan, der passer til din hverdag og virksomhed. Du er inde på opløbsstrækningen og kan høre alle omkring dig heppe dig hele vejen i mål. Det er her vi skiller fårene fra bukkene, for dem, der for alvor har styr på deres markedsføring og flyder med strømmen med et smil, er dem, der formår at implementere deres planer og holde fast. Hvis du er i tvivl, så er det dig!

HØJDEPUNKTER

  • Du flekser din kalendermuskel og får implementeret din plan fra tanke og ide til virkelighed.
  • Du finder ud af, hvilken platform du skal vælge for at komme igennem til din målgruppe, og hvordan du sikrer dig, at du leverer det, din målgruppe forventer (og lidt til).
  • Du lærer at prioritere din markedsføring, så den bliver en sjov del af din forretning og fastholder dit fokus på den lange bane.

Alt det her får du, når du kan tilmelde dig igen

POWERplanlægning - planlæg dig til bedre markedsføring: Tre træningsmoduler, seks arbejdsdokumenter, 17 instruktionsvideoer og lydfiler. (pris kr. 8.500)

  • Det Tekniske Værksted: Med denne bonus slipper du for en masse tekniske hovedpiner og lærer, hvordan du kan planlægge dig ud af langt de fleste markedsføringsopgaver. (pris kr. 4.000)
  • Mini-kurset Aldrig mere Skriveblokering: I denne bonus får du adgang til 5 metoder, der hjælper dig med at overkomme den frygtede skriveblokering. OBS: Flere af metoderne kan bruges til udarbejdelsen af alle slags markedsføringsindhold - ikke kun tekst! (pris kr. 2.000)
  • Eksklusiv adgang til lukket Facebook-forum: I denne bonus får du fuld adgang til mig og dine medstuderende i 6 uger. Du kan stille spørgsmål, sparre og dele med alle derinde, og stille mig de spørgsmål, der presser sig på, mens du lærer. (pris kr. 4.500)

I virkelighedens verden har den nette sum af: kr. 19.000

 

Månedlig betaling

 

KOM PÅ VENTELISTE

Eller

Engangsbeløb

 

KOM PÅ VENTELISTE

SPØRGSMÅL DU KAN SIDDE MED LIGE NU

Jeg er glad for, du spørger. Hvis det pres, du føler, primært stammer fra dårlig samvittighed over, at du ikke får udført din markedsføring (tilfredsstillende), er det helt sikkert noget for dig. Rigtig mange selvstændige og markedsføringsansvarlige oplever, at nok har de mange gode ideer, men når der skal eksekveres på dem, bliver det hele hurtigt uoverskueligt. Det har intet som helst at gøre med dine evner, men alt at gøre med, at du mangler en klar strategi - eller rettere plan - for, hvordan du gør hvad og hvornår.

Den følelse forsvinder i takt med, at du kommer gennem POWERplanlægning. Hvis du er presset, fordi du mangler kunder i forretningen ,og du hader det gode gammeldags telefonsalg, er mit svar til dig nogenlunde det samme.

Du kan sagtens lykkes med planlægning - og jeg skal endda nok hjælpe dig med at finde tiden til det. Det er faktisk det allerførste skridt på vejen, som vi tager sammen.

Jeg forstår godt, du har reservationer. Især hvis du allerede har forsøgt dig med en plan (eller flere) tidligere og ikke synes, det har flyttet dig væsentligt. Du skal vide, at der er mange, som har det ligesom dig, for det er en udbredt oplevelse, at planer ofte kun er til for planernes skyld.

I POWERplanlægning gør jeg op med de store og forkromede planer, som alle taler om, men ingen (i hvert fald ingen små virksomheder) reelt benytter sig af. I stedet viser jeg dig, hvordan du lægger en plan, der virker for DIG, i din virksomhed og er opbygget, så den passer ind i din hverdag.

Når først du har fundet den helt rigtige plan, vil du nemlig opleve, at planlægning sagtens kan fungere. Og at du, i modsætning til hvad mange går og tror - ikke skal bruge oceaner af tid på din markedsføring hver dag. Du kan i stedet nøjes med at sætte et bestemt tidsrum af til markedsføringen og ellers ikke skænke det en tanke resten af tiden. Fordi du nu arbejder med markedsføring på en niveau, hvor du selv kan følge med.

Det er så godt, du spørger. Ud over mine mange års erfaring med at hjælpe selvstændige og små virksomheder med at skrue deres markedsføring sammen, så de når deres mål og kan overskue at holde dampen oppe, har jeg på egen krop mærket, hvad det gør ved mig, når jeg ikke har en plan for min markedsføring. Jeg har famlet rundt, skudt i øst og vest - og ja, rykket indhold ud af røven - fordi jeg manglede overblik og fokus.

Så jeg forstår dig 100 %, når du siger, det er svært, hårdt, eller at du overhovedet ikke ved, hvor du skal begynde og ende. Derfor har jeg udviklet lige præcis POWERplanlægning - fordi jeg mener, at alle kan lære at planlægge sig til bedre markedsføring, det kan du også.

Det er så godt, du spørger. Inden der er gået 20 dage, har du fået adgang til de første to moduler og en masse andet guf, der alt samme guider dig på vej til en stærk markedsføringsplan.

Du får mulighed for at hitte ud af, om kurset virkelig skaber reel værdi for dig, inden du for alvor binder dig til det.

Hvis du efter de første 20 dage ikke kan se en forskel på din tilgang til markedsføring og ikke er helt sikker på, at du kan udforme og udføre en markedsføringsplan med POWERplanlægning, skal du blot kontakte mig på [email protected], og vise mig, at du har gennemført opgaverne, så får du selvfølgelig pengene tilbage. Når du har sparet nogle tusind kroner mere sammen, kan du i stedet betale dig fra det hele.

Jeg er glad for, du spørger. Du får en skridt-for-skridt indførelse i, hvordan du opnår den bedst tænkelige markedsføring for dig ved at lægge en plan, der virker.

Det er dig, der skal gøre arbejdet, for det er min erfaring, at du får langt bedre resultater på den måde. Jeg sørger selvfølgelig for at støtte dig og hjælpe dig med hvert eneste skridt, så du ender med en plan, du kan håndtere og som skaber den værdi, du søger.


"Nu frygter jeg ikke at skulle i gang med markedsføring, fordi jeg har adgang til kurset og Det Tekniske Værksted, som jeg kan gå i gang med. Man har flere forskellige læringsdele. Der er både noget video, noget på skrift og sådan noget. Det gør bare, at man lærer tingene bedre. Det synes jeg er et stort plus. Materialet er lige til at gå til, selv for sådan en uerfaren en som mig. Det bliver slet ikke for fagspecifikt."

Mette Viuff
Kursist på POWERlanlægning
Close

50% Complete

Du er så tæt på ... 

... at træffe en virkelig god beslutning for din virksomhed - og for din nattesøvn!

Næste gang salget åbner for POWERPlanlægning bliver du den første, der får besked.