Køb POWERPlanlægningskurset i dag

FÅ TOTALT STYR PÅ DIN MARKEDSFØRING EN GANG FOR ALLE

på blot 30 dage

og opbyg en superstærk forbindelse med dine drømmekunder

(Uden at tabe håret af frustration, miste tid til dine kunder og mareridtsagtige 'hvad pokker gør jeg nu'-oplevelser)

Hvis du sidder alene med, eller er den eneste i virksomheden, der arbejder med markedsføring, drømmer du sikkert om altid at have overblikket over dine opgaver og dermed mere tid til det, du brænder for, derfor ved du allerede, at du har brug for en skarp plan.

Lad mig sige det, som det er. Du har fået tudet ørerne fulde om, hvor vigtigt det er, at du har en langsigtet plan for din markedsføring, så du aldrig løber tør for godt indhold til din målgruppe. Du har også hørt, at hvis du ellers har styr på din markedsføring, kan du styrke dine kunders loyalitet, så de helt af sig selv bliver gode ambassadører for dig ude i den virkelige verden.

Men ved du også at …

Selv med en solid bundlinje og glade kunder (din heldige kartoffel), kan den helt rigtige markedsføring hjælpe dig med at:

  • Opbygge troværdighed

    Dine nuværende kunder ved præcis, hvad du står for, men gør dine kommende kunder nu også det? Når du har totalt styr på din markedsføring, vil du altid fremstå som en autoritet på dit område, og det opbygger den oplevede troværdighed hos dine modtagere.
  • Skabe tryghed

    En af de stærkeste følelser du kan underbygge med god markedsføring er dine kommende kunders følelse af tryghed, hver gang de hører fra dig. Det klarer du allerbedst med indhold, der er strømlinet og altid tilpasset din målgruppe - og som kommer dryppende i et konsekvent tempo - for er der noget, vi kan lide, er det konsekvens.
  • Styrke din ’huskbarhed’

    Stærk og konsekvent markedsføring skaber stærke billeder i din målgruppes bevidsthed - og det er noget den menneskelige hjerne elsker. Når du har styr på din markedsføring, kan du konstant skabe skarpe billeder, som din målgruppe husker dig for - også kendt som branding. Er du brændt fast i dine potentielle kunders hjerner, husker de dig, når de har brug for dig - og anbefaler dig til andre.
  • Tiltrække kunder

    For de fleste af os er det ca. 1000 gange sjovere at sælge til nogle, der kommer af sig selv, end at sidde med svedige håndflader og ringe koldt ud til fremmede mennesker. Med den rette markedsføring er dem, der henvender sig til dig, klar til at handle, og de har valgt DIG. Den følelse er ganske uforglemmelig og gør dit arbejde med dine kunder endnu lettere, end det er i dag.

Selv om grundende til at bruge tid på at få styr på din markedsføring er åbenlyse, er vejen dertil en ganske anden sag.

Markedsføring der sparker røv? Ja tak!

Men hvordan hulan gør jeg?

 

Du har sikkert siddet til mere end et morgenoplæg eller netværksmøde og lyttet til en, der fortalte vidt og bredt om markedsføring. Du har nikket med på de gode input og er blevet begejstret over tanken om at få styr på din markedsføring - en gang for alle. Da du kom hjem, satte du dig straks ned og begyndte at brainstorme over, hvilket indhold, du gerne ville ud med, og hvordan det indhold ville generere nye kunder og en masse opmærksomhed. Måske har du endda fået en formel eller et arbejdsark med dig fra oplægget, som du sidenhen har taget frem flere gange og kigget på.

Men så meldte hverdagen sig, og pludselig virkede alle de nye tanker og ideer uoverskuelige. Nu ligger de gode ideer i en skuffe og samler støv - eller er blevet stuvet af vejen bagerst i din mappestruktur på computeren. .

Du er faldet tilbage i den gamle gænge, hvor du bruger krudt på markedsføring, når du mangler kunder i forretningen. Så sidder du i dagevis og stirrer på et blankt dokument, en tom notesbog eller din Facebook-side, hvor senest var aktiv for 3 måneder siden. Selv om du godt ved, at du burde gøre noget hver eneste uge, er det svært at få has på de gamle indgroede vaner - og endnu sværere at finde tid i hverdagen til at lave ordentlig markedsføring.

Den dårlige samvittighed regner skyld og ærgrelse ned over hovedet på dig, og i et svagt øjeblik tager du dig selv i at stalke dine kon-kolleger på nettet for at se, hvad de finder på. Måske du kan ’låne’ deres indhold. Det må da være nemmere end at gøre det hele selv.

Hvis din markedsføring skal være god, skal du have god tid til den. Og tid hænger jo ikke ligefrem på træerne, så du ræsonnerer dig frem til, at dine konkurrenter må have flere penge mellem hænderne end dig - og dermed råd til at hyre dyre konsulenter til at gøre arbejdet for dem.

Det hele handler i virkeligheden om tid - og din opfattelse af tid. Så hvad ville der ske, hvis du fandt tiden til din markedsføring? Og fandt ud af, hvordan du strikker din markedsføring sammen, så du altid giver dine kunder og modtagere nyt indhold? Uanset om du har travlt eller ej?

Dvæl lige et øjeblik ved tanken om, hvor meget lettere dit arbejdsliv ville blive, hvis bare du fandt tiden til det. Det er let at skyde skylden på mangel på tid, men i virkeligheden er det et spørgsmål om, hvorvidt du ved præcis hvor lidt tid, du rent faktisk behøver sætte af til markedsføring - og hvordan du holder fokus på det, du gerne vil opnå.

Den vigtigste grund til, at du ikke lykkes er, at du tror, du skal bruge timevis på et enkelt stykke godt indhold. Heldigvis er sandheden en ganske anden. Du kan sagtens nå det hele - og holde fokus i din markedsføring - så længe du har en plan, der holder hele vejen i mål.

De 4 vigtigste myter, der dræber din markedsføring

( - og hvordan du overkommer dem)

#1 - God markedsføring tager lang tid

For at din markedsføring kommer til at virke, skal du nærmest dedikere alle dine vågne timer til at markedsføre din virksomhed. Du skal læse et utal af nyhedsbreve og konstant være på forkant med alle tendenser i din branche. Ellers kommer du aldrig foran i kampen om kunderne.

Nej!

God markedsføring har intet som helst at gøre med, hvor lang tid du bruger på det. Det har alt at gøre med indholdet, målgruppen og i meget høj grad konstant tilstedeværelse. Du vil opleve, at når først du finder den helt rigtige kombination af målgruppe og indhold, bliver det lettere at være til stede - og at du altid har noget at fortælle.

#2 - Du skal udgive unikt, nyt indhold hver eneste gang

Der er ingen, der gider ser på gammelt indhold, og du skal endelig ikke kede dine modtagere. De kan sagtens huske, hvad du skrev for 3 måneder siden, og de orker dig ikke, hvis du gentager dig selv.

Nu er den menneskelige hjerne heldigvis sådan skruet sammen, at langt de fleste af os glemmer rigtig meget, rigtig hurtigt. Du skal ikke være bekymret for, om dine modtagere kan huske, hvad du skrev i sidste uge - eller måned - for der skal mange påvirkninger til, inden dit budskab sidder fast. Og så skal du vide, at de fleste modtagere godt kan lide at blive bekræftet i det, de tror, de ved. De er jo ikke specialister på dit område - det er du. Så hjælp dem endelig ved at gentage dine budskaber.

#3- Du skal være ekspert i alle medier

Nyhedsbreve, sociale medier, podcasts, video, hjemmesider, SEO, Google Ads. Du skal vide alt om det hele. Ellers får du aldrig succes.

Puha, det bliver en ordentlig omgang. Der er jo en grund til, at nogle lever udelukkende af at lave Google Ads for andre …

Heldigvis kan du med sindsro vælge til og fra, især når du har 100 % styr på din målgruppe. For ingen mennesker er på alle medier, ingen ser alt indhold alle steder, og ingen ved alt om alt. Vælg i stedet at blive god til et enkelt medie eller to - gerne nogle, der spiller godt sammen - så vil du opleve, at dine modtagere ser og hører dig mindst lige så godt, som dengang du var overalt (sporadisk).

#4 - Du skal planlægge mindst 1 år ud i fremtiden

Uden et årshjul kan du lige så godt droppe at drive forretning og lave markedsføring, det batter alligevel ikke en dyt.

Verden er en anden i dag, end dengang årshjulet så dagens lys. Mange store virksomheder benytter stadig værktøjet med stor succes, fordi de har brug for et styringsværktøj, der dækker alle opgaverne.

Sidder du alene med det hele, kan du med fordel arbejdet mere kortsigtet og dermed være i stand til at tilpasse din markedsføring til virkelighedens omskiftelighed. På den måde mister du aldrig fokus og du ved altid, hvad du skal gøre - og hvordan du gør det.

Vil du høre en hemmelighed?

Det er de færreste, der rent faktisk ved præcis, hvordan de når frem til en markedsføring, der fungerer. Det er der en god grund til - for mens du nok skal finde noget at bruge i din markedsføring, er det supersvært at holde fokus og motivationen. De få, der lykkes med det, har sandsynligvis øvet sig i lang tid og er snublet virkelig mange gange på vejen. MEN hvis du er klar til at gøre op med de gamle myter og klar til at prøve noget nyt, har du allerede taget første skridt på vejen. Et skridt der bringer dig meget tættere på det forjættede markedsføringsland, hvor alt er let, og du aldrig mister overblikket igen. Nøglen til succes er en plan, der passer prik-præcis til din virksomhed. Og hvis du giver mig lov, overdrager jeg glad og gerne nøglen til dig!

Jeg præsenterer

Siden 2009 har jeg hjulpet selvstændige og små virksomheder med at planlægge og udføre deres markedsføring, med superstærke resultater til følge. Alt fra en forøgelse af unikke besøg på en hjemmeside fra 15 hver dag til 400 hver dag, over øgede klikrater på nyhedsbreve og til at lære selvstændige at udarbejde og planlægge godt indhold. Samtidig har jeg fuld forståelse for, hvor svært det er at arbejde med sin egen markedsføring. Selv om jeg hjælper andre hver eneste dag med netop det, har det taget mig 9 år at finde frem til den helt rigtige formular for min egen virksomhed.

POWERplanlægning er det eneste kursus af sin art, der:

1. Er lavet til, at du hurtigt og fokuseret kommer i mål

Ingen fluffy planer, der ser superlækre ud på overfladen, men overhovedet ikke fungerer i hverdagen og bare gør dig mere frustreret. I stedet når du alt det, du gerne vil med din markedsføring - og får mere tid til at lave det, du brænder allermest for.


2. Er helt lavpraktisk

Du lærer ikke noget af at se på andre, du lærer af selv at have hænderne helt nede i skidtet. Og det er NØDVENDIGT, hvis du for alvor vil mærke en forskel i din markedsføring. Til gengæld viser jeg dig, hvordan du kommer helt i mål, uden at du skal være ekspert i alle medier under solen.


3. Giver dig redskaberne til at lykkes

Du har ikke brug for en krystalkugle her. Du har brug for at lære nogle planer at kende, der gør dit arbejde med markedsføring til en leg. Når du først har lagt den helt rigtige plan for dig selv og din virksomhed, leverer du varen hver eneste gang og rammer de rigtige drømmekunder. Hvis du er klar til at få totalt styr på din markedsføring, og samtidig undgå frustrationer, at miste tid med dine kunder eller ramme ’hvad-gør-jeg-nu’-muren, er jeg klar til at vise dig, hvordan.

Sådan når du i mål:

Modul 1

Sådan finder du tiden

Det allerflest mennesker mangler i hverdagen er tid. Derfor skal du først finde den tid, du står og mangler for at få udarbejdet dit indhold og udført din markedsføring. Samtidig er noget af det, der spænder ben for de fleste, at deres målsætninger er alt for højtragende. Vi begynder fra en ende af med at sætte nogle realistiske målsætninger OG finde den tid, du står og mangler - for den er derude, du skal bare lige få øje på den (igen).

HØJDEPUNKTER

  • Gennemfør en uge i selskab med Djævlens Dagbog, så du ved præcis, hvor din tid gemmer sig - og hvor meget du har at rutte med.
  • Sæt realistiske målsætninger med et superenkelt værktøj, der hjælper dig med at holde fokus på at opnå dine mål.
  • Bliv klogere på, hvilke metoder du kan benytte for at synliggøre din plan og holde fokus hele vejen fra din første ide til dine endelige handlinger.
Modul 2

Sådan lægger du den rigtige plan

Nu hvor du ved, hvor meget tid du har, og hvilke målsætninger du arbejder på at nå, er det på tide at vælge en plan, der passer til DIN forretning. Det er den, der skal hjælpe dig med at holde fokus og bevare overblikket, uanset hvilke udfordringer du møder på din vej.

HØJDEPUNKTER

  • Find ud af, hvilke planer du har at vælge imellem, og hvad fordelene og ulemperne er ved hver enkelt. Skide være med, hvad alle de andre siger og gør - du skal vælge den plan, der virker for dig.
  • Lær hvordan du kan skalere din plan, når først du har valgt en - og hvordan du kommer i gang med at bruge planen, skridt for skridt.
  • Sæt dine opgaver i system og find ud af, hvordan du enkelt og smart genbruger dit bedste indhold.
Modul 3

Sådan kommer du i mål

Nu har du både fundet tid i kalenderen og lagt en plan, der passer til din hverdag og virksomhed. Du er inde på opløbsstrækningen og kan høre alle omkring dig heppe dig hele vejen i mål. Det er her vi skiller fårene fra bukkene, for dem, der for alvor har styr på deres markedsføring og flyder med strømmen med et smil, er dem, der formår at implementere deres planer og holde fast. Hvis du er i tvivl, så er det dig!

HØJDEPUNKTER

  • Du flekser din kalendermuskel og får implementeret din plan fra tanke og ide til virkelighed.
  • Du finder ud af, hvilken platform du skal vælge for at komme igennem til din målgruppe, og hvordan du sikrer dig, at du leverer det, din målgruppe forventer (og lidt til).
  • Du lærer at prioritere din markedsføring, så den bliver en sjov del af din forretning og fastholder dit fokus på den lange bane.

Lad mig sige det, som det er.

Med POWERplanlægning bliver du guidet skridt for skridt gennem, hvordan du planlægger dig til bedre markedsføring. Det er din chance for en gang for alle at lægge afstand til dårlig markedsføring og i stedet finde dit fokus og nå dine mål.

Du bliver en del af et aktivt netværk af medlemmer, der er hjælpsomme, motiverede og dedikerede til at komme helt i mål med deres markedsføring.

Nu skal du bare høre.

Inden der er gået 20 dage, har du fået adgang til de første to moduler og en masse andet guf, der alt samme guider dig på vej til en stærk markedsføringsplan.

Du får mulighed for at hitte ud af, om kurset virkelig skaber reel værdi for dig, inden du for alvor binder dig til det.

Hvis du efter de første 20 dage ikke kan se en forskel på din tilgang til markedsføring og ikke er helt sikker på, at du kan udforme og udføre en markedsføringsplan med POWERplanlægning, skal du blot kontakte mig på [email protected], og vise mig, at du har gennemført opgaverne, så får du selvfølgelig pengene tilbage. Når du har sparet nogle tusind kroner mere sammen, kan du i stedet betale dig fra det hele.

Alt det her får du, når du kan tilmelder dig igen

POWERplanlægning - planlæg dig til bedre markedsføring: Tre træningsmoduler, seks arbejdsdokumenter, 17 instruktionsvideoer og lydfiler. (pris kr. 8.500)

  • Det Tekniske Værksted: Med denne bonus slipper du for en masse tekniske hovedpiner og lærer, hvordan du kan planlægge dig ud af langt de fleste markedsføringsopgaver. (pris kr. 4.000)
  • Mini-kurset Aldrig mere Skriveblokering: I denne bonus får du adgang til 5 metoder, der hjælper dig med at overkomme den frygtede skriveblokering. OBS: Flere af metoderne kan bruges til udarbejdelsen af alle slags markedsføringsindhold - ikke kun tekst! (pris kr. 2.000)
  • Eksklusiv adgang til lukket Facebook-forum: I denne bonus får du fuld adgang til mig og dine medstuderende i 6 uger. Du kan stille spørgsmål, sparre og dele med alle derinde, og stille mig de spørgsmål, der presser sig på, mens du lærer. (pris kr. 4.500)

I virkelighedens verden har den nette sum af: kr. 19.000

 

Månedligbetaling

 

2 rater a

1.448,50 DKK ekskl. moms

KØB I DAG

Eller

Engangsbeløb

 

Når du betaler på én gang får du 30 minutters en-til-en sparring med mig

2.897 DKK ekskl. moms

KØB I DAG

"Jeg er i den grad blevet meget mere velovervejet, fordi hvis jeg vælger at gøre noget, så bliver det gjort i en skala, som kan blive ført ud i livet. Jeg har lært på det her kursus, hvor mange ting som jeg har gjort og som ikke har ført til noget som helst, fordi planerne ikke har været sammenhængende. Så i dag gør jeg meget mindre, men det jeg gør er meget mere velovervejet. I det her kursus, bliver jeg introduceret til flere forskellige måder og skalaer at planlægge. Jeg har kunne vælge, hvilken plan der passer bedst til mig og min hverdag. Det har været godt for mig at kunne se, at du både kan planlægge for et helt år, men du har OGSÅ godt af at have en ugeplan, en ferieplan osv. Det var nyt for mig, at jeg kan lave flere forskellige slags planer."

Marieke Bülow
Ejer af Hjertemod.nu

SPØRGSMÅL DU KAN SIDDE MED LIGE NU

Jeg er glad for, du spørger. Hvis det pres, du føler, primært stammer fra dårlig samvittighed over, at du ikke får udført din markedsføring (tilfredsstillende), er det helt sikkert noget for dig. Rigtig mange selvstændige og markedsføringsansvarlige oplever, at nok har de mange gode ideer, men når der skal eksekveres på dem, bliver det hele hurtigt uoverskueligt. Det har intet som helst at gøre med dine evner, men alt at gøre med, at du mangler en klar strategi - eller rettere plan - for, hvordan du gør hvad og hvornår.

Den følelse forsvinder i takt med, at du kommer gennem POWERplanlægning. Hvis du er presset, fordi du mangler kunder i forretningen ,og du hader det gode gammeldags telefonsalg, er mit svar til dig nogenlunde det samme.

Du kan sagtens lykkes med planlægning - og jeg skal endda nok hjælpe dig med at finde tiden til det. Det er faktisk det allerførste skridt på vejen, som vi tager sammen.

Jeg forstår godt, du har reservationer. Især hvis du allerede har forsøgt dig med en plan (eller flere) tidligere og ikke synes, det har flyttet dig væsentligt. Du skal vide, at der er mange, som har det ligesom dig, for det er en udbredt oplevelse, at planer ofte kun er til for planernes skyld.

I POWERplanlægning gør jeg op med de store og forkromede planer, som alle taler om, men ingen (i hvert fald ingen små virksomheder) reelt benytter sig af. I stedet viser jeg dig, hvordan du lægger en plan, der virker for DIG, i din virksomhed og er opbygget, så den passer ind i din hverdag.

Når først du har fundet den helt rigtige plan, vil du nemlig opleve, at planlægning sagtens kan fungere. Og at du, i modsætning til hvad mange går og tror - ikke skal bruge oceaner af tid på din markedsføring hver dag. Du kan i stedet nøjes med at sætte et bestemt tidsrum af til markedsføringen og ellers ikke skænke det en tanke resten af tiden. Fordi du nu arbejder med markedsføring på en niveau, hvor du selv kan følge med.

Det er så godt, du spørger. Ud over mine mange års erfaring med at hjælpe selvstændige og små virksomheder med at skrue deres markedsføring sammen, så de når deres mål og kan overskue at holde dampen oppe, har jeg på egen krop mærket, hvad det gør ved mig, når jeg ikke har en plan for min markedsføring. Jeg har famlet rundt, skudt i øst og vest - og ja, rykket indhold ud af røven - fordi jeg manglede overblik og fokus.

Så jeg forstår dig 100 %, når du siger, det er svært, hårdt, eller at du overhovedet ikke ved, hvor du skal begynde og ende. Derfor har jeg udviklet lige præcis POWERplanlægning - fordi jeg mener, at alle kan lære at planlægge sig til bedre markedsføring, det kan du også.

Det er så godt, du spørger. Inden der er gået 20 dage, har du fået adgang til de første to moduler og en masse andet guf, der alt samme guider dig på vej til en stærk markedsføringsplan.

Du får mulighed for at hitte ud af, om kurset virkelig skaber reel værdi for dig, inden du for alvor binder dig til det.

Hvis du efter de første 20 dage ikke kan se en forskel på din tilgang til markedsføring og ikke er helt sikker på, at du kan udforme og udføre en markedsføringsplan med POWERplanlægning, skal du blot kontakte mig på [email protected], og vise mig, at du har gennemført opgaverne, så får du selvfølgelig pengene tilbage. Når du har sparet nogle tusind kroner mere sammen, kan du i stedet betale dig fra det hele.

Jeg er glad for, du spørger. Du får en skridt-for-skridt indførelse i, hvordan du opnår den bedst tænkelige markedsføring for dig ved at lægge en plan, der virker.

Det er dig, der skal gøre arbejdet, for det er min erfaring, at du får langt bedre resultater på den måde. Jeg sørger selvfølgelig for at støtte dig og hjælpe dig med hvert eneste skridt, så du ender med en plan, du kan håndtere og som skaber den værdi, du søger.


Alt det her får du, når du tilmelder dig i dag

POWERplanlægning - planlæg dig til bedre markedsføring: Tre træningsmoduler, seks arbejdsdokumenter, 17 instruktionsvideoer og lydfiler. (pris kr. 8.500)

  • + Bonus #1: Det Tekniske Værksted (pris kr. 4.000)
  • + Bonus #2: Mini-kurset Aldrig mere Skriveblokering (pris kr. 2.000)
  • + Bonus #3: Eksklusiv adgang til lukket Facebook-forum (pris kr. 4.500)

I virkelighedens verden har det en samlet værdi på: kr. 19.000

Hvis du tilmelder dig i dag, får du det hele til en særlig velkomstpris på kun …

Månedligbetaling

 

2 rater a

1.448,50 DKK ekskl. moms

Køb nu

Eller

Engangsbeløb

 

Når du betaler på én gang får du 30 minutters en-til-en sparring med mig

2.897 DKK ekskl. moms

Køb nu

ER DU STADIG IKKE HELT SIKKER?

Du er klar til at lægge den perfekte plan med POWERplanlægning, hvis:

  1. Det er første gang, du vil arbejde struktureret med din markedsføring og vil være 100 % sikker på, at du lykkes i første hug ved trin for trin at bygge en plan, der virker for din virksomhed.
  2. Du har kæmpet med at holde fokus i din markedsføring i månedsvis (eller årevis), men du har endnu ikke lykkedes med at bevare overblikket og holde fokus længe nok til, at du er kommet helt i mål med din markedsføring.
  3. Du allerede kender din målgruppe, ja, ja, det kan da godt være, du skal justere den en smule efterhånden, som du kommer gennem POWERplanlægningen, men du har en god ide om, hvad du gerne vil fortælle dem.
    Du er med på, at du skal investere nogle timer hver uge for alle at få styr på din markedsføring, så længe du ved, at din indsats bliver rigeligt belønnet, når først din plan er lagt og implementeret.
  4. Du bruger allerede tid på din markedsføring, hvor du skriver blogindlæg, laver opslag på sociale medier og alt det andet, du konstant hører, du ’skal’ lave for at blive hørt af din målgruppe. Problemet er, at så længe du ikke har en klar plan for, hvordan det hele hænger sammen, får du allerhøjst middelmådige resultater ud af din store indsats, og det er supersvært at blive ved med at motivere dig selv.
  5. Du forstår vigtigheden af at finde en plan, der holder - langt ud i fremtiden. Selv om du tidligere har ramt panden mod den berømte markedsføringsmur, får du fornyet energien ved at vide, at allerede i morgen kan du være koblet på et kursus, der holder dig i hånden hele vejen og endelig skaber det rum, du har brug for, for at lykkes.
    Du anerkender, at med den rette markedsføring kan du nå ud til dine drømmekunder, du mangler bare lige den rigtige formel for, hvordan du kan realisere din drøm og opnå dine mål.
  6. Du er tryg ved at vide, at du har 20 dage til at finde ud af, om POWERplanlægning er noget for dig. Det er ganske enkelt: Enten gør du arbejdet grundigt og oplever, at du i løbet af de næste 30 dage får lagt en plan, du rent faktisk kan lykkes med. Eller også sender du mig en mail og beder mig trække stikket på dit ’lad mig en gang for alle lægge den perfekte plan’-eksperiment.
  7. Du er med på, at du skal investere nogle timer hver uge for alle at få styr på din markedsføring, så længe du ved, at din indsats bliver rigeligt belønnet, når først din plan er lagt og implementeret.
  8. Du anerkender, at med den rette markedsføring kan du nå ud til dine drømmekunder, du mangler bare lige den rigtige formel for, hvordan du kan realisere din drøm og opnå dine mål.

Kan du nikke genkendende til mindst fem af de otte punkter ovenfor?

Så tjek lige, hvad du får, når du tilmelder dig i dag

POWERplanlægning - planlæg dig til bedre markedsføring: Tre træningsmoduler, seks arbejdsdokumenter, 17 instruktionsvideoer og lydfiler. (pris kr. 8.500)

  • + Bonus #1: Det Tekniske Værksted (pris kr. 4.000)
  • + Bonus #2: Mini-kurset Aldrig mere Skriveblokering (pris kr. 2.000)
  • + Bonus #3: Eksklusiv adgang til lukket Facebook-forum (pris kr. 4.500)

I virkelighedens verden har det en samlet værdi på: kr. 19.000

Hvis du tilmelder dig i dag, får du det hele til en særlig velkomstpris på kun …

Månedligbetaling

 

2 rater a

1.448,50 DKK ekskl. moms

Køb nu

Eller

Engangsbeløb

 

Når du betaler på én gang får du 30 minutters en-til-en sparring med mig

2.897 DKK ekskl. moms

Køb nu
Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.