Tilmeld dig ventelisten

FÅ TOTALT STYR PÅ DIN MARKEDSFØRING EN GANG FOR ALLE

på blot 30 dage

og opbyg en superstærk forbindelse med dine drømmekunder

(Uden at tabe håret af frustration, miste tid til dine kunder og mareridtsagtige 'hvad pokker gør jeg nu'-oplevelser)

Skal du have POWERPlanlægning i DIN virksomhed?

Dørene åbner igen om

00

Dage

00

Timer

00

Minutter

00

Sekunder

"Jeg er i den grad blevet meget mere velovervejet, fordi hvis jeg vælger at gøre noget, så bliver det gjort i en skala, som kan blive ført ud i livet. Jeg har lært på det her kursus, hvor mange ting som jeg har gjort og som ikke har ført til noget som helst, fordi planerne ikke har været sammenhængende. Så i dag gør jeg meget mindre, men det jeg gør er meget mere velovervejet. I det her kursus, bliver jeg introduceret til flere forskellige måder og skalaer at planlægge. Jeg har kunne vælge, hvilken plan der passer bedst til mig og min hverdag. Det har været godt for mig at kunne se, at du både kan planlægge for et helt år, men du har OGSÅ godt af at have en ugeplan, en ferieplan osv. Det var nyt for mig, at jeg kan lave flere forskellige slags planer."

Marieke Bülow
Ejer af Hjertemod.nu

Hvis du sidder alene med, eller er den eneste i virksomheden, der arbejder med markedsføring, drømmer du sikkert om altid at have overblikket over dine opgaver og dermed mere tid til det, du brænder for, derfor ved du allerede, at du har brug for en skarp plan.

Lad mig sige det, som det er. Du har fået tudet ørerne fulde om, hvor vigtigt det er, at du har en langsigtet plan for din markedsføring, så du aldrig løber tør for godt indhold til din målgruppe. Du har også hørt, at hvis du ellers har styr på din markedsføring, kan du styrke dine kunders loyalitet, så de helt af sig selv bliver gode ambassadører for dig ude i den virkelige verden.

Men ved du også at …

Selv med en solid bundlinje og glade kunder (din heldige kartoffel), kan den helt rigtige markedsføring hjælpe dig med at:

  • Opbygge troværdighed

    Dine nuværende kunder ved præcis, hvad du står for, men gør dine kommende kunder nu også det? Når du har totalt styr på din markedsføring, vil du altid fremstå som en autoritet på dit område, og det opbygger den oplevede troværdighed hos dine modtagere.
  • Skabe tryghed

    En af de stærkeste følelser du kan underbygge med god markedsføring er dine kommende kunders følelse af tryghed, hver gang de hører fra dig. Det klarer du allerbedst med indhold, der er strømlinet og altid tilpasset din målgruppe - og som kommer dryppende i et konsekvent tempo - for er der noget, vi kan lide, er det konsekvens.
  • Styrke din ’huskbarhed’

    Stærk og konsekvent markedsføring skaber stærke billeder i din målgruppes bevidsthed - og det er noget den menneskelige hjerne elsker. Når du har styr på din markedsføring, kan du konstant skabe skarpe billeder, som din målgruppe husker dig for - også kendt som branding. Er du brændt fast i dine potentielle kunders hjerner, husker de dig, når de har brug for dig - og anbefaler dig til andre.
  • Tiltrække kunder

    For de fleste af os er det ca. 1000 gange sjovere at sælge til nogle, der kommer af sig selv, end at sidde med svedige håndflader og ringe koldt ud til fremmede mennesker. Med den rette markedsføring er dem, der henvender sig til dig, klar til at handle, og de har valgt DIG. Den følelse er ganske uforglemmelig og gør dit arbejde med dine kunder endnu lettere, end det er i dag.

Selv om grundende til at bruge tid på at få styr på din markedsføring er åbenlyse, er vejen dertil en ganske anden sag.

Markedsføring der sparker røv? Ja tak!

Men hvordan hulan gør jeg?

 

Du har sikkert siddet til mere end et morgenoplæg eller netværksmøde og lyttet til en, der fortalte vidt og bredt om markedsføring. Du har nikket med på de gode input og er blevet begejstret over tanken om at få styr på din markedsføring - en gang for alle. Da du kom hjem, satte du dig straks ned og begyndte at brainstorme over, hvilket indhold, du gerne ville ud med, og hvordan det indhold ville generere nye kunder og en masse opmærksomhed. Måske har du endda fået en formel eller et arbejdsark med dig fra oplægget, som du sidenhen har taget frem flere gange og kigget på.

Men så meldte hverdagen sig, og pludselig virkede alle de nye tanker og ideer uoverskuelige. Nu ligger de gode ideer i en skuffe og samler støv - eller er blevet stuvet af vejen bagerst i din mappestruktur på computeren. .

Du er faldet tilbage i den gamle gænge, hvor du bruger krudt på markedsføring, når du mangler kunder i forretningen. Så sidder du i dagevis og stirrer på et blankt dokument, en tom notesbog eller din Facebook-side, hvor senest var aktiv for 3 måneder siden. Selv om du godt ved, at du burde gøre noget hver eneste uge, er det svært at få has på de gamle indgroede vaner - og endnu sværere at finde tid i hverdagen til at lave ordentlig markedsføring.

Den dårlige samvittighed regner skyld og ærgrelse ned over hovedet på dig, og i et svagt øjeblik tager du dig selv i at stalke dine kon-kolleger på nettet for at se, hvad de finder på. Måske du kan ’låne’ deres indhold. Det må da være nemmere end at gøre det hele selv.

Hvis din markedsføring skal være god, skal du have god tid til den. Og tid hænger jo ikke ligefrem på træerne, så du ræsonnerer dig frem til, at dine konkurrenter må have flere penge mellem hænderne end dig - og dermed råd til at hyre dyre konsulenter til at gøre arbejdet for dem.

Det hele handler i virkeligheden om tid - og din opfattelse af tid. Så hvad ville der ske, hvis du fandt tiden til din markedsføring? Og fandt ud af, hvordan du strikker din markedsføring sammen, så du altid giver dine kunder og modtagere nyt indhold? Uanset om du har travlt eller ej?

Dvæl lige et øjeblik ved tanken om, hvor meget lettere dit arbejdsliv ville blive, hvis bare du fandt tiden til det. Det er let at skyde skylden på mangel på tid, men i virkeligheden er det et spørgsmål om, hvorvidt du ved præcis hvor lidt tid, du rent faktisk behøver sætte af til markedsføring - og hvordan du holder fokus på det, du gerne vil opnå.

Den vigtigste grund til, at du ikke lykkes er, at du tror, du skal bruge timevis på et enkelt stykke godt indhold. Heldigvis er sandheden en ganske anden. Du kan sagtens nå det hele - og holde fokus i din markedsføring - så længe du har en plan, der holder hele vejen i mål.

Vil du høre en hemmelighed?

Det er de færreste, der rent faktisk ved præcis, hvordan de når frem til en markedsføring, der fungerer.

Det er der en god grund til - for mens du nok skal finde noget at bruge i din markedsføring, er det supersvært at holde fokus og motivationen.

De få, der lykkes med det, har sandsynligvis øvet sig i lang tid og er snublet virkelig mange gange på vejen.

MEN hvis du er klar til at gøre op med de gamle myter og klar til at prøve noget nyt, har du allerede taget første skridt på vejen. Et skridt der bringer dig meget tættere på det forjættede markedsføringsland, hvor alt er let, og du aldrig mister overblikket igen.

Nøglen til succes er en plan, der passer prik-præcis til din virksomhed. Og hvis du giver mig lov, overdrager jeg glad og gerne nøglen til dig!

Siden 2009 har jeg hjulpet selvstændige og små virksomheder med at planlægge og udføre deres markedsføring, med superstærke resultater til følge. Alt fra en forøgelse af unikke besøg på en hjemmeside fra 15 hver dag til 400 hver dag, over øgede klikrater på nyhedsbreve og til at lære selvstændige at udarbejde og planlægge godt indhold. Samtidig har jeg fuld forståelse for, hvor svært det er at arbejde med sin egen markedsføring. Selv om jeg hjælper andre hver eneste dag med netop det, har det taget mig 9 år at finde frem til den helt rigtige formular for min egen virksomhed.

POWERplanlægning er det eneste kursus af sin art, der:

1. Er lavet til, at du hurtigt og fokuseret kommer i mål

Ingen fluffy planer, der ser superlækre ud på overfladen, men overhovedet ikke fungerer i hverdagen og bare gør dig mere frustreret. I stedet når du alt det, du gerne vil med din markedsføring - og får mere tid til at lave det, du brænder allermest for.


2. Er helt lavpraktisk

Du lærer ikke noget af at se på andre, du lærer af selv at have hænderne helt nede i skidtet. Og det er NØDVENDIGT, hvis du for alvor vil mærke en forskel i din markedsføring. Til gengæld viser jeg dig, hvordan du kommer helt i mål, uden at du skal være ekspert i alle medier under solen.


3. Giver dig redskaberne til at lykkes

Du har ikke brug for en krystalkugle her. Du har brug for at lære nogle planer at kende, der gør dit arbejde med markedsføring til en leg. Når du først har lagt den helt rigtige plan for dig selv og din virksomhed, leverer du varen hver eneste gang og rammer de rigtige drømmekunder. Hvis du er klar til at få totalt styr på din markedsføring, og samtidig undgå frustrationer, at miste tid med dine kunder eller ramme ’hvad-gør-jeg-nu’-muren, er jeg klar til at vise dig, hvordan.

Sådan når du i mål:

Modul 1

Sådan finder du tiden

Det allerflest mennesker mangler i hverdagen er tid. Derfor skal du først finde den tid, du står og mangler for at få udarbejdet dit indhold og udført din markedsføring. Samtidig er noget af det, der spænder ben for de fleste, at deres målsætninger er alt for højtragende. Vi begynder fra en ende af med at sætte nogle realistiske målsætninger OG finde den tid, du står og mangler - for den er derude, du skal bare lige få øje på den (igen).

HØJDEPUNKTER

  • Gennemfør en uge i selskab med Djævlens Dagbog, så du ved præcis, hvor din tid gemmer sig - og hvor meget du har at rutte med.
  • Sæt realistiske målsætninger med et superenkelt værktøj, der hjælper dig med at holde fokus på at opnå dine mål.
  • Bliv klogere på, hvilke metoder du kan benytte for at synliggøre din plan og holde fokus hele vejen fra din første ide til dine endelige handlinger.
Modul 2

Sådan lægger du den rigtige plan

Nu hvor du ved, hvor meget tid du har, og hvilke målsætninger du arbejder på at nå, er det på tide at vælge en plan, der passer til DIN forretning. Det er den, der skal hjælpe dig med at holde fokus og bevare overblikket, uanset hvilke udfordringer du møder på din vej.

HØJDEPUNKTER

  • Find ud af, hvilke planer du har at vælge imellem, og hvad fordelene og ulemperne er ved hver enkelt. Skide være med, hvad alle de andre siger og gør - du skal vælge den plan, der virker for dig.
  • Lær hvordan du kan skalere din plan, når først du har valgt en - og hvordan du kommer i gang med at bruge planen, skridt for skridt.
  • Sæt dine opgaver i system og find ud af, hvordan du enkelt og smart genbruger dit bedste indhold.
Modul 3

Sådan kommer du i mål

Nu har du både fundet tid i kalenderen og lagt en plan, der passer til din hverdag og virksomhed. Du er inde på opløbsstrækningen og kan høre alle omkring dig heppe dig hele vejen i mål. Det er her vi skiller fårene fra bukkene, for dem, der for alvor har styr på deres markedsføring og flyder med strømmen med et smil, er dem, der formår at implementere deres planer og holde fast. Hvis du er i tvivl, så er det dig!

HØJDEPUNKTER

  • Du flekser din kalendermuskel og får implementeret din plan fra tanke og ide til virkelighed.
  • Du finder ud af, hvilken platform du skal vælge for at komme igennem til din målgruppe, og hvordan du sikrer dig, at du leverer det, din målgruppe forventer (og lidt til).
  • Du lærer at prioritere din markedsføring, så den bliver en sjov del af din forretning og fastholder dit fokus på den lange bane.

Alt det her får du, når du kan tilmelde dig igen

POWERplanlægning - planlæg dig til bedre markedsføring: Tre træningsmoduler, seks arbejdsdokumenter, 17 instruktionsvideoer og lydfiler. (pris kr. 8.500)

  • Det Tekniske Værksted: Med denne bonus slipper du for en masse tekniske hovedpiner og lærer, hvordan du kan planlægge dig ud af langt de fleste markedsføringsopgaver. (pris kr. 4.000)
  • Mini-kurset Aldrig mere Skriveblokering: I denne bonus får du adgang til 5 metoder, der hjælper dig med at overkomme den frygtede skriveblokering. OBS: Flere af metoderne kan bruges til udarbejdelsen af alle slags markedsføringsindhold - ikke kun tekst! (pris kr. 2.000)
  • Eksklusiv adgang til lukket Facebook-forum: I denne bonus får du fuld adgang til mig og dine medstuderende i 6 uger. Du kan stille spørgsmål, sparre og dele med alle derinde, og stille mig de spørgsmål, der presser sig på, mens du lærer. (pris kr. 4.500)

I virkelighedens verden har den nette sum af: kr. 19.000

 

Månedligbetaling

 

KØB IKKE MULIGT

Eller

Engangsbeløb

 

KØB IKKE MULIGT
Close

50% Complete

Du er så tæt på ... 

... at træffe en virkelig god beslutning for din virksomhed - og for din nattesøvn!

Næste gang salget åbner for POWERPlanlægning bliver du den første, der får besked.