GIV MIG MIN PLADS NU

TAG KONTROLLEN OVER DIN MARKEDSFØRING EN GANG FOR ALLE

på blot 30 dage

og opbyg en superstærk forbindelse med dine drømmekunder

(Uden at tabe håret af frustration, miste tid til dine kunder og mareridtsagtige 'hvad pokker gør jeg nu'-oplevelser)

"I det her kursus, bliver jeg introduceret til flere forskellige måder og skalaer at planlægge. Jeg har kunnet vælge, hvilken plan der passer bedst til mig og min hverdag."

Marieke Bülow
Ejer af Hjertemod.nu

Månedlig betaling

3 rater a

500 DKK ekskl. moms

KØB KURSUS & BETAL MÅNEDLIGT

Eller

Engangsbeløb

 

1.500 DKK ekskl. moms

KØB KURSUS

Når du har alle kasketterne på i din virksomhed, ved du godt, at en skarp plan er forskellen på at lykkes eller fejle.

Det er nemt for andre at råbe op om planlægning, men det kan være rigtig svært at få det til at spille i virkeligheden.

Du bliver ofte tvunget til at vælge: Kunderne eller din egen forretning? Jeg forstår godt, du vælger kunderne, men vælger du af de rigtige årsager?

For hvis du glemmer at prioritere din egen markedsføring, kan du hurtigt blive hægtet af - og så er det virkelig svært at komme stærkt tilbage. Især, hvis planlægningen halter.

Men ved du også at …

Selv med en solid bundlinje og glade kunder (din heldige kartoffel), kan den helt rigtige markedsføring hjælpe dig med at:

  • Opbygge troværdighed

    Dine nuværende kunder ved præcis, hvad du står for, men gør dine kommende kunder nu også det? Når du har totalt styr på din markedsføring, vil du altid fremstå som en autoritet på dit område, og det opbygger den oplevede troværdighed hos dine modtagere.
  • Skabe tryghed

    En af de stærkeste følelser du kan underbygge med god markedsføring er dine kommende kunders følelse af tryghed, hver gang de hører fra dig. Det klarer du allerbedst med indhold, der er strømlinet og altid tilpasset din målgruppe - og som kommer dryppende i et konsekvent tempo - for er der noget, vi kan lide, er det konsekvens.
  • Styrke din ’huskbarhed’

    Stærk og konsekvent markedsføring skaber stærke billeder i din målgruppes bevidsthed - og det er noget den menneskelige hjerne elsker. Når du har styr på din markedsføring, kan du konstant skabe skarpe billeder, som din målgruppe husker dig for - også kendt som branding. Er du brændt fast i dine potentielle kunders hjerner, husker de dig, når de har brug for dig - og anbefaler dig til andre.
  • Tiltrække kunder

    For de fleste af os er det ca. 1000 gange sjovere at sælge til nogle, der kommer af sig selv, end at sidde med svedige håndflader og ringe koldt ud til fremmede mennesker. Med den rette markedsføring er dem, der henvender sig til dig, klar til at handle, og de har valgt DIG. Den følelse er ganske uforglemmelig og gør dit arbejde med dine kunder endnu lettere, end det er i dag.

Selv om grundende til at bruge tid på at få styr på din markedsføring er åbenlyse, er vejen dertil en ganske anden sag.

Markedsføring der sparker røv? Ja tak!

Men hvordan hulan gør jeg?

 

Du har sikkert siddet til mere end et morgenoplæg eller netværksmøde og lyttet til en, der fortalte vidt og bredt om markedsføring. Du har nikket med på de gode input og er blevet begejstret over tanken om at få styr på din markedsføring - en gang for alle. Da du kom hjem, satte du dig straks ned og begyndte at brainstorme over, hvilket indhold, du gerne ville ud med, og hvordan det indhold ville generere nye kunder og en masse opmærksomhed. Måske har du endda fået en formel eller et arbejdsark med dig fra oplægget, som du sidenhen har taget frem flere gange og kigget på.

Men så meldte hverdagen sig, og pludselig virkede alle de nye tanker og ideer uoverskuelige. Nu ligger de gode ideer i en skuffe og samler støv - eller er blevet stuvet af vejen bagerst i din mappestruktur på computeren. .

Du er faldet tilbage i den gamle gænge, hvor du bruger krudt på markedsføring, når du mangler kunder i forretningen. Så sidder du i dagevis og stirrer på et blankt dokument, en tom notesbog eller din Facebook-side, hvor senest var aktiv for 3 måneder siden. Selv om du godt ved, at du burde gøre noget hver eneste uge, er det svært at få has på de gamle indgroede vaner - og endnu sværere at finde tid i hverdagen til at lave ordentlig markedsføring.

Den dårlige samvittighed regner skyld og ærgrelse ned over hovedet på dig, og i et svagt øjeblik tager du dig selv i at stalke dine kon-kolleger på nettet for at se, hvad de finder på. Måske du kan ’låne’ deres indhold. Det må da være nemmere end at gøre det hele selv.

Hvis din markedsføring skal være god, skal du have god tid til den. Og tid hænger jo ikke ligefrem på træerne, så du ræsonnerer dig frem til, at dine konkurrenter må have flere penge mellem hænderne end dig - og dermed råd til at hyre dyre konsulenter til at gøre arbejdet for dem.

Det hele handler i virkeligheden om tid - og din opfattelse af tid. Så hvad ville der ske, hvis du fandt tiden til din markedsføring? Og fandt ud af, hvordan du strikker din markedsføring sammen, så du altid giver dine kunder og modtagere nyt indhold? Uanset om du har travlt eller ej?

Dvæl lige et øjeblik ved tanken om, hvor meget lettere dit arbejdsliv ville blive, hvis bare du fandt tiden til det. Det er let at skyde skylden på mangel på tid, men i virkeligheden er det et spørgsmål om, hvorvidt du ved præcis hvor lidt tid, du rent faktisk behøver sætte af til markedsføring - og hvordan du holder fokus på det, du gerne vil opnå.

Den vigtigste grund til, at du ikke lykkes er, at du tror, du skal bruge timevis på et enkelt stykke godt indhold. Heldigvis er sandheden en ganske anden. Du kan sagtens nå det hele - og holde fokus i din markedsføring - så længe du har en plan, der holder hele vejen i mål.

Vil du høre en hemmelighed?

Alle selvstændige har bakset med deres markedsføring. Selv dem, der ser ud til at sejle af sted uden anelsen af sved på panden.

Det bedste, du kan gøre, er at holde op med at sammenligne dig med alle de andre.

Fokuser i stedet på, hvem DU vil markedsføre dig til, hvem DU vil tiltrække og hvem DU kan gøre den største forskel for.

Nøglen til succes er en plan, der passer prik-præcis til din virksomhed. En plan, der gør, at du dukker op de rigtige steder igen og igen - og en plan, du kan håndtere, selv når livet kommer på tværs.

Med POWERplanlægning får du lige præcis den plan og det overblik, du føler, du mangler lige nu.

POWERplanlægning er det eneste kursus af sin art, der:

1. Er lavet til, at du hurtigt og fokuseret kommer i mål

Ingen fluffy planer, der ser superlækre ud på overfladen, men overhovedet ikke fungerer i hverdagen og bare gør dig mere frustreret.

I stedet når du alt det, du gerne vil med din markedsføring - og får mere tid til at lave det, du brænder allermest for.


2. Er helt lavpraktisk

Du lærer ikke noget af at se på andre, du lærer af selv at have hænderne helt nede i skidtet. Og det er NØDVENDIGT, hvis du for alvor vil mærke en forskel i din markedsføring.

Til gengæld viser jeg dig, hvordan du kommer helt i mål, uden at du skal være ekspert i alle medier under solen.


3. Giver dig redskaberne til at lykkes

Du har ikke brug for en krystalkugle her. Du har brug for at lære nogle planer at kende, der gør dit arbejde med markedsføring til en leg.

Når du først har lagt den helt rigtige plan for dig selv og din virksomhed, leverer du varen hver eneste gang og rammer de rigtige drømmekunder.

Hvis du er klar til at få totalt styr på din markedsføring, og samtidig undgå frustrationer, at miste tid med dine kunder eller ramme ’hvad-gør-jeg-nu’-muren, er jeg klar til at vise dig, hvordan.

Sådan når du i mål:

Modul 1

Sådan finder du tiden

Du begynder med at finde den tid, du mangler for at styr på din markedsføring. Du finder også ud af, hvordan du sætter realistiske målsætninger, der er giver dig succes.

HØJDEPUNKTER

  • Djævlens Dagbog - find din tabte tid og find ud af, hvor meget du har at gøre med.
  • Realistiske målsætninger - sæt fokus på at opnå de rigtige mål.
  • Synliggør din plan - du kommer helt fra ide til handling.
Modul 2

Sådan lægger du den rigtige plan

Nu hvor du ved, hvor meget tid du har, og hvilke målsætninger du arbejder på at nå, er det på tide at vælge en plan, der passer til DIN forretning.

HØJDEPUNKTER

  • Find ud af, hvilke planer du har at vælge imellem, og hvad fordelene og ulemperne er ved hver enkelt.
  • Lær hvordan du kommer i gang med at bruge planen, skridt for skridt.
  • Sæt dine opgaver i system og lær at genbruge dit bedste indhold.
Modul 3

Sådan kommer du i mål

Nu har du både fundet tid i kalenderen og lagt en plan, der passer til din hverdag og virksomhed. Du er inde på opløbsstrækningen og kan høre alle omkring dig heppe dig hele vejen i mål.

HØJDEPUNKTER

  • Implementer din plan fra tanke og ide til virkelighed.
  • Vælg den rigtige platform, så du får fingrene i din målgruppe og leverer det, din målgruppe forventer (og lidt til).
  • Du lærer at prioritere din markedsføring, så den bliver en sjov del af din forretning og fastholder dit fokus på den lange bane.

Du får adgang til alt det her:

POWERplanlægning - planlæg dig til bedre markedsføring: Tre træningsmoduler, seks arbejdsdokumenter, 17 instruktionsvideoer og lydfiler. (pris kr. 8.500)

  • Det Tekniske Værksted: Med denne bonus slipper du for en masse tekniske hovedpiner og lærer, hvordan du kan planlægge dig ud af langt de fleste markedsføringsopgaver. (pris kr. 4.000)
  • Eksklusiv adgang til lukket Facebook-forum, hvor du får lives, sparring og spandevis af fif til din markedsføring. (pris kr. 2.500)

I virkelighedens verden har den nette sum af: kr. 15.000

 

Månedlig betaling

 3 rater a

500 ekskl. moms

Du får adgang til hele kurset OG et lukket Facebook-forum med sparring, lives og andet guf

KØB KURSUS & BETAL MÅNEDLIGT

Eller

Engangsbeløb

1.500 ekskl. moms

Du får adgang til hele kurset OG et lukket Facebook-forum med sparring, lives og andet guf

 

KØB KURSUS

SPØRGSMÅL DU KAN SIDDE MED LIGE NU

Jeg er glad for, du spørger. Hvis det pres, du føler, primært stammer fra dårlig samvittighed over, at du ikke får udført din markedsføring (tilfredsstillende), er det helt sikkert noget for dig. Rigtig mange selvstændige oplever, at nok har de mange gode ideer, men når der skal eksekveres på dem, bliver det hele hurtigt uoverskueligt. Det har intet som helst at gøre med dine evner, men alt at gøre med, at du mangler en klar strategi - eller rettere plan - for, hvordan du gør hvad og hvornår.

Den følelse forsvinder i takt med, at du kommer gennem POWERplanlægning. Hvis du er presset, fordi du mangler kunder i forretningen ,og du hader det gode gammeldags telefonsalg, er mit svar til dig nogenlunde det samme.

Du kan sagtens lykkes med planlægning - og jeg skal endda nok hjælpe dig med at finde tiden til det. Det er faktisk det allerførste skridt på vejen, som vi tager sammen.

Jeg forstår godt, du er forbeholden. Det var jeg også selv i rigtig lang tid! Især hvis du allerede har forsøgt dig med en plan (eller flere) tidligere og ikke synes, det har flyttet dig væsentligt. Det handler ikke om dig, det handler om, at du ikke har fundet den rigtige plan - endnu.

I POWERplanlægning viser jeg dig, hvordan du lægger en plan, der virker for DIG og er opbygget, så den passer ind i din hverdag.

Når først du har fundet den helt rigtige plan, vil du nemlig opleve, at planlægning sagtens kan fungere. Og at du, i modsætning til hvad mange går og tror, ikke skal bruge oceaner af tid på din markedsføring hver dag. Du kan i stedet nøjes med at sætte et bestemt tidsrum af til markedsføringen og ellers ikke skænke det en tanke resten af tiden. Fordi du nu arbejder med markedsføring på en niveau, hvor du selv kan følge med.

Det er så godt, du spørger. Ud over mine mange års erfaring med at hjælpe selvstændige og små virksomheder med at skrue deres markedsføring sammen, så de når deres mål og kan overskue at holde dampen oppe, har jeg på egen krop mærket, hvad det gør ved mig, når jeg ikke har en plan for min markedsføring. Jeg har famlet rundt, skudt i øst og vest - og ja, rykket indhold ud af røven - fordi jeg manglede overblik og fokus.

Så jeg forstår dig 100 %, når du siger, det er svært, hårdt, eller at du overhovedet ikke ved, hvor du skal begynde og ende.

Derfor har jeg udviklet POWERplanlægning - fordi jeg mener, at alle kan lære at planlægge sig til bedre markedsføring, det kan du også.

Det er så godt, du spørger. Inden der er gået 20 dage, har du fået adgang til de første to moduler og en masse andet guf, der alt samme guider dig på vej til en stærk markedsføringsplan.

Du får mulighed for at hitte ud af, om kurset virkelig skaber reel værdi for dig, inden du for alvor binder dig til det.

Hvis du efter de første 20 dage ikke kan se en forskel på din tilgang til markedsføring og ikke er helt sikker på, at du kan udforme og udføre en markedsføringsplan med POWERplanlægning, skal du blot kontakte mig på [email protected], og vise mig, at du har gennemført opgaverne, så får du selvfølgelig pengene tilbage.

Jeg er glad for, du spørger. Du får en skridt-for-skridt indføring i, hvordan du opnår den bedst tænkelige markedsføring ved at lægge en plan, der virker.

Det er dig, der skal gøre arbejdet, for det er min erfaring, at du får langt bedre resultater på den måde. Jeg sørger selvfølgelig for at støtte dig og hjælpe dig med hvert eneste skridt, så du ender med en plan, du kan håndtere og som skaber den værdi, du søger.


"Nu frygter jeg ikke at skulle i gang med markedsføring, fordi jeg har adgang til kurset og Det Tekniske Værksted, som jeg kan gå i gang med. Man har flere forskellige læringsdele. Der er både noget video, noget på skrift og sådan noget. Det gør bare, at man lærer tingene bedre. Det synes jeg er et stort plus. Materialet er lige til at gå til. Det bliver slet ikke for fagspecifikt."

Mette Viuff
Kursist på POWERlanlægning

ER DU STADIG IKKE HELT SIKKER?

Du er klar til at lægge den perfekte plan med POWERplanlægning, hvis:

  1. Det er første gang, du vil arbejde struktureret med din markedsføring og vil være 100 % sikker på, at du lykkes i første hug ved trin for trin at bygge en plan, der virker for din virksomhed.
  2. Du har kæmpet med at holde fokus i din markedsføring i månedsvis (eller årevis), men du har endnu ikke lykkedes med at bevare overblikket og holde fokus længe nok til, at du er kommet helt i mål med din markedsføring.
  3. Du allerede kender din målgruppe, ja, ja, det kan da godt være, du skal justere den en smule efterhånden, som du kommer gennem POWERplanlægningen, men du har en god ide om, hvad du gerne vil fortælle dem.
    Du er med på, at du skal investere nogle timer hver uge for alle at få styr på din markedsføring, så længe du ved, at din indsats bliver rigeligt belønnet, når først din plan er lagt og implementeret.
  4. Du bruger allerede tid på din markedsføring, hvor du skriver blogindlæg, laver opslag på sociale medier og alt det andet, du konstant hører, du ’skal’ lave for at blive hørt af din målgruppe. Problemet er, at så længe du ikke har en klar plan for, hvordan det hele hænger sammen, får du allerhøjst middelmådige resultater ud af din store indsats, og det er supersvært at blive ved med at motivere dig selv.
  5. Du forstår vigtigheden af at finde en plan, der holder - langt ud i fremtiden. Selv om du tidligere har ramt panden mod den berømte markedsføringsmur, får du fornyet energien ved at vide, at allerede i morgen kan du være koblet på et kursus, der holder dig i hånden hele vejen og endelig skaber det rum, du har brug for, for at lykkes.
    Du anerkender, at med den rette markedsføring kan du nå ud til dine drømmekunder, du mangler bare lige den rigtige formel for, hvordan du kan realisere din drøm og opnå dine mål.
  6. Du er tryg ved at vide, at du har 20 dage til at finde ud af, om POWERplanlægning er noget for dig. Det er ganske enkelt: Enten gør du arbejdet grundigt og oplever, at du i løbet af de næste 30 dage får lagt en plan, du rent faktisk kan lykkes med. Eller også sender du mig en mail og beder mig trække stikket på dit ’lad mig en gang for alle lægge den perfekte plan’-eksperiment.
  7. Du er med på, at du skal investere nogle timer hver uge for alle at få styr på din markedsføring, så længe du ved, at din indsats bliver rigeligt belønnet, når først din plan er lagt og implementeret.
  8. Du anerkender, at med den rette markedsføring kan du nå ud til dine drømmekunder, du mangler bare lige den rigtige formel for, hvordan du kan realisere din drøm og opnå dine mål.

Kan du nikke genkendende til mindst fem af de otte punkter ovenfor?

Så tjek lige, hvad du får, når du tilmelder dig i dag

POWERplanlægning - planlæg dig til bedre markedsføring: Tre træningsmoduler, seks arbejdsdokumenter, 17 instruktionsvideoer og lydfiler. (pris kr. 8.500)

  • + Bonus #1: Det Tekniske Værksted (pris kr. 4.000)
  • + Bonus #2: Eksklusiv adgang til lukket Facebook-forum (pris kr. 2.500)

I virkelighedens verden har det en samlet værdi på: kr. 15.000

 

Månedlig betaling

3 rater a

500 DKK ekskl. moms

KØB KURSUS & BETAL MÅNEDLIGT

Eller

Engangsbeløb

 

1.500 DKK ekskl. moms

KØB KURSUS
Close

50% Complete

Du er så tæt på ... 

... at træffe en virkelig god beslutning for din virksomhed - og for din nattesøvn!

Næste gang salget åbner for POWERPlanlægning bliver du den første, der får besked.