YOUR MISSION

... SHOULD YOU CHOOSE TO ACCEPT IT ...

- løs din mission og nå i mål med din markedsføring

MISSION #1 - Find ind til kernen

Hvad er det i virkeligheden, du gerne vil sælge? Hvad er det for et budskab, du vil berige verden med? Hvad er det dine kunder får hos dig, som de ikke kan få andre steder?

Når du har fat i kernen af din virksomhed, er der mange ting, som bliver meget nemmere. Fx at finde frem til det ENE produkt, som skal være moderskibet i din forretning. Den vare på dine hylder, du ALTID har lyst til at sælge – og som du ved, gør en kæmpe forskel for dine kunder.

(også selv om de ikke ved det endnu …)

BOOK TID OG FIND IND TIL DIN KERNE

MISSION #2 - Find din stemme

Giv din markedsføring noget, som ingen andre har, nemlig et skud af dig selv.

Det er så fjollet nemt at gøre som alle de andre, men hvis det ikke er sådan, du er i virkeligheden, begynder dine nye kunderelationer skævt. Nemlig med at de forventer en ting, og du leverer noget helt andet.

Du kan undgå at hoppe i den fælde ved at favne, den du er, og vise hele verden det.

På cool markedsføringsjargon hedder det ’brand voice’ – jeg kalder det ’din stemme’.

Same, same – but different. (helt klart min stemme, du ser lige der …)

BOOK TID OG FIND DIN STEMME

MISSION #3 - Find den røde tråd

Er dit indhold afstemt som farverne i det seneste Bo Bedre magasin?

Eller ligner det mere en horror-version af en tur i Benneweiss?

Noget af det, der får alt til at stritte på mig er, når jeg ser dygtige, kompetente selvstændige, der sjusker med deres indhold. Der sender så mange signaler, at det er et rent under, vi ikke er blevet invaderet af aliens allerede …

Hvis du forventer, at dine modtagere sagtens kan se, hvad du vil med dine 10 forskellige budskaber, må du lige tænke en ekstra gang.

Hvis ikke du tager dine modtagere i hånden og klart og tydeligt viser dem vejen, så aner de ikke, hvad du vil dem. Og så går de et andet sted hen for at købe samme vare, som du tilbyder.

De køber den endda til ågerpris og i en dårligere kvalitet.

Fordi de i det mindste forstår, hvad din konkurrent står for.

Netop derfor er den røde tråd et af de vigtigste elementer i din markedsføring.

BOOK TID OG FIND DIN RØDE TRÅD

MISSION #4 - Ro og overblik

Klamme håndflader og ondt i maven.

Sådan beskriver mange selvstændige deres forhold til markedsføring. Og skyder gladelig skylden på manglende overblik. At de simpelthen ikke har tid til at lægge en plan, der fungerer.

Host *bullshit* host … Men jeg kender det så godt fra mig selv.

Planlægning er noget af det kedeligste i hele verden. Desværre er det samtidig et af de bedste, billigste og mest beroligende greb i markedsføring.

Så kæmper du med manglende overblik og bliver du urolig helt ud i lilletåen, hver gang du bare tænker på din egen markedsføring?

Så skal du helt klart vælge mission #4 – for her får du endelig styr på din markedsføring, så du rent faktisk opnår det, du vil med den.

BOOK TID OG FÅ STYR PÅ DIN MARKEDSFØRING

MISSION #5 - Lancering af nyt

”Hvorfor er der ingen, der køber min nye vare?”

Hvis jeg fik en 50-øre for hver gang jeg hørte en selvstændig sige det … så ville jeg have et badekar fyldt med ildelugtende kobbermønter.

Ja, hvorfor gør de egentlig ikke det? Hvorfor kan dine modtagere ikke se, at du er kommet på den største genistreg i din branche siden mennesket ved et kæmpe tilfælde opdagede ilden (og holdt op med at brænde sig på gløderne)?

Sikkert fordi den halter med lanceringen. Og hey, jeg forstår det godt. Du har jo arbejdet med det her i månedsvis (hvis ikke mere), så når du endelig er klar til at åbne for salget, glemmer du helt, at dine modtagere overhovedet ikke har været med på din rejse.

De aner ikke, at din geniale vare er alt, der står mellem dem og opfyldelsen af deres hedeste drømme.

Sørg for at din næste vare når helt ud til dine kunder – brug en dag på at få banket den helt perfekte lancering sammen for dig.

BOOK TID OG FÅ STYR PÅ DIN LANCERING

MISSION #6 - Din mission

Du sætter din egen mission. Jeg hjælper dig med at løse den.

Så længe vi taler markedsføring, kommunikation, kunderelationer og din virksomhed, så skal din mission nok lykkes, når du først har booket din tid med mig.

BOOK TID OG LØS DIN MISSION

Pris pr. mission:

kr. 10.000 ekskl. moms

inkl. 1 x deltagelse i et online Indholdssprint (værdi: kr. 1.000 ekskl. moms)

 

Du betaler i 2 rater:

  1. rate når aftalen er indgået, og vi har en dato i kalenderen (kr. 5.000 ekskl. moms)
  2. rate når din mission er fuldført (kr. 5.000 ekskl. moms)

Du bestemmer selv, hvilket online Indholdssprint du vil deltage i og modtager en rabatkode, så snart du har booket din mission 🔥

 

OBS: Skulle du være så uheldig, at du er nødt til at flytte vores aftale, gør jeg det kvit og frit, blot du informerer mig mindst 48 timer før. Sker det senere, får du en lille ekstra bon på kr. 1.500 ekskl. moms for ulejligheden - ligesom din tid koster penge, gør min det også.

Vil du vide mere om mine generelle handelsbetingelser, kan du finde dem her - eller stikke hånden i cookie-krukken her

BOOK DIN MISSION NU

"Jeg har været på mission med Mette – og jeg var rystende nervøs! Jeg havde det med markedsføring som jeg har det med leverpostej på et bilsæde med varme i… Det stinker og jeg skal satme ikke have fingrene i det...! Men Mette holdt mig kærligt i hånden igennem alle de fremmedord jeg ikke kendte, alle de hemmeligt tricks og hemmeligheder hun kendte, som gjorde mig helt skarp på, hvordan jeg skal bygge min online forretning op. Jeg har fået sparring på, hvordan jeg lægger en effektiv markedsføringsstrategi, som giver mig overblik og lyst til at sætte min markedsføring i system. "

Værdi med Vilje
Kasper Gerdsen

Med på din mission er ...

Jeg.

Med i mit superspionkit har jeg: Skarpe redskaber, sprængfarlige tips og tricks på dåse.

Du får fingrene i alle mine hemmeligheder og mere til, når vi mødes på din mission.

Min egen mission?

At du efter en dag med mig kan sige:

MISSION ACCOMPLISHED

BOOK DIN MISSION I DAG
Close

50% Complete

Velkommen Agent X

For at booke din mission, skal du blot udfylde de to felter og klikke nedenfor

For enden af dit klik venter dit helt eget spionkit, som er designet til at hjælpe dig på din mission 😎